To 26.5.2022 Otteluseuranta (13. kisapäivä)

  • 87 624
  • 1 889

lunde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Chicago Blackhawks, naiskiekko
Ilolla otan vastaan Slovakian pienen nousubuumin kiekossa.
Muutama hyvä tulevaisuuden nimikin rosterissa, eikä mitään 35v. veteraaneja enää.

Kyllä lätkä kaipaa enemmän huippumaita mukaan.
Aina sympaattiselle Slovakialle soisi kyllä menestystä, mutta ei kuitenkaan Suomen kustannuksella.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Filppulalla on jo Triple Gold Club -takki odottamassa pukuhuoneessa, lähettäjänä Hannu Aravirta.
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Sama! Digannut heti ensisilmäyksestä lähtien kun aloitti nämä hokihommat, kun Liiga siirtyi Telialle. Enpä ole yllättynyt, että hänen roolinsa on ollut jatkuvassa nousukiidossa.
Ekalla kaudellaan oli aika jäässä vielä, mutta nyt on kyllä oikeasti hyvä kiekkoreportteri.
 

KovaT

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, seurannassa TPS
Ei siinä vielä mitään että kotikisoissa pitää melkein täyttä kattilaa yrittää väenväkisin huudattaa, koska mitään koordinoitua fanitoimintaa tuolla ei ole, mutta että pitää vielä pölliä ne huudoit muilta. Ei helvetti. Mä oon sentään naapurijoukkueen mies, mutta toi on musta silti vaan väärin, ihan periaatteesta.

Nyt se virtanen tai jallukola alennukseen baareissa tai jotain että saadaan vähän tunnelmaa pönttöön. Ja ton huudatuksen voi lopettaa.

Tai saatana se mikki sitten vaikka Tamille. Sekin saa todennäköisesti enemmän pöhinää tohon ku toi nolo räpeltäminen.
Ite en tota pöllimisenä nää jos kansalliselta nostetaan joku asia kansainväliseen toimintaan. Olisin otettu vaan.
 

SatanicBunny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Narrin paluu
Jälkispekulaatioissa se oli jo kännissä.
Tulee mieleen ku useampi vuosi takaperin olin jonku MM-matsin kattomassa sports academyssä ja siellä oli hommattu Kimmo Kuhta paikapäälle kommentaattoriksi erien väliin.

No eka puolikas meni mun mielestä ihan mallikkaasti. Paikalla oli kuitenkin niin paljon Nordiksen väkeä että Kuhdan standille virtasi pro bono -virvoitusjuomia melko tiheään, ja se toka erötauko olikin sitten jo vähän sanotaanko Nurmismaisempi suoritus, mutta kunnoitettavasti se veti sen läpi kuitenkin, ns. ilmaiviä Nupen tapaan ei nähty.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olis aika psykedeelistä katsella koko peli tästä tuomarin näkökulmasta.
Tää ois kyllä hyvä. Duke Nukem 3D:stä pitäisi tulla vielä ääniefektejä.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Slovakia on muuten juu sellainen joukkue joka ei herätä mitään inhokki fiiliksiä. Veikkaan että aika monella sama.
Pitää paikkaansa. Johtuu varmaan siitäkin että yleensä häviää Suomelle aina joten ei ole antipatioita pahemmin päässyt syntymään.

Mutta joo, vaikka ei olisikaan niin ei mitään Slovakiaa vastaan. Hienon oloiset fanit ainakin vuodesta toiseen.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tulee mieleen ku useampi vuosi takaperin olin jonku MM-matsin kattomassa sports academyssä ja siellä oli hommattu Kimmo Kuhta paikapäälle kommentaattoriksi erien väliin.

No eka puolikas meni mun mielestä ihan mallikkaasti. Paikalla oli kuitenkin niin paljon Nordiksen väkeä että Kuhdan standille virtasi pro bono -virvoitusjuomia melko tiheään, ja se toka erötauko olikin sitten jo vähän sanotaanko Nurmismaisempi suoritus, mutta kunnoitettavasti se veti sen läpi kuitenki. ;D

Hetkonen... olinko mäkin siellä? En oo ihan varma. Tiki oli joskus selvittämässä eikä kukaan tajunnut mitään.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Slovakia on muuten juu sellainen joukkue joka ei herätä mitään inhokki fiiliksiä. Veikkaan että aika monella sama.
Tarpeeksi köyhä maa joka pelaa ihan kiltisti ja ei hirveesti oo pärjännyt, kyllähän semmosia symppaa.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ihmekös tuo, ettei Heiskasella kulje. Joku antanut sille saatana rightin mailan, huoltajat HERÄTYS!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös