To 26.3.2015 Blues - JYP (4. puolivälierä)

  • 8 217
  • 59

david

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kiitos Blues reilusta ja kovasta taistelusta, vaikka nyt isolla erolla homma ratkesikin.

Ja JYP, loistavaa jätkät! Iso kiitos. Tästä on hyvä jatkaa huilin jälkeen!

-david-
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Ennen sarjaa pidin Bluesia pahimpana mahdollisena vastustajana, koska varsinkin Espoossa JYPin pelit ovat olleet aivan järkyttävän huonoja(varsinkin jos allekirjoittanut on ollut katsomassa) ja edellinen sarja on vielä tuoreena mielessä, vaikka siitäkin on jo vuosia vierähtänyt. JYPin peli oli kuitenkin valmiimpaa kuin olisin ikinä kuvitellut, vaikka tämä viimeinen matsi oli melkoista hurlumhei-meininkiä. Kiitokset JYPille ja sama meininki jatkossa tiennee finaalipaikkaa.
 

Cannibal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
makeyy kirjoitti:
Jotenkin tuo Bluesin puolustuspelaaminen oli todella sekaisin. JYPi jopa JYPille epätavalliseen tyyliin "lällytteli" muutamassa paikassa sen sijaan, että olis suoraviivaisesti laukonut.
En tiiä, Malmivaaran poissaolo oli varmasti takaisku, mutta silti ero puolustuspelaamisessa oli yllättävän iso.

Tässä oli oikeasti asian ydin. Juuri näin se meni. Bluesin puolustus oli järkyttävän huono ja hasardialtis. Kaiken lisäksi heiveröinen ja todella kokematon. Ja sitten siinä missä Kaijomaan ja Kuukan pitäisi nostaa tasoa niin sieltä löytyi melkein ne kaksi paskinta pakkia. Alivoimallakin aivan uskomatonta touhua miten jokainen poikittaissyöttö menee läpi keskustasta. Kyllähän tuo tavallaan oli jo tiedossa että siellä se ongelma on muttei silti suostunut uskomaan näin hirveään esitykseen.

Laurikainen oli läpi sarja hyvä / ok, mutta muutaman maalin hänkin saa piikkiinsä ottaa. Tänään olisi Eetu voinut kyllä katkaista tuon poikittaissyötön Kauppiselle. Sen verran läheltä tuli.

Sen sijaan paljon hehkutettu Tarkki nyt ei saanut enää oikeastaan mitään muuta kiinni kuin päin tulleet vedot. Ongelmahan oli kuten hyvin tiedettiin enemmänkin se, ettei sinne sota-alueelle koskaan kunnolla päästy. Tänään oli vähän enemmän jo yritystä ja neljä häkkiä sieltä heti tulikin.

Ei kait siinä sitten - toivottavasti koko joukkue menee itseensä. Hävettävän huono esitys.
 

Blågula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Kova pettymys, mutta nyt nähtiin sentään hyvää taistelua ja viihdyttävää lätkää.

Kulmalta huikeaa kannustamista!
 

Mechalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Idän ihme, Honka
En haluaisi sanoa tätä mutta mitäs minä sanoin. Laurikaisen kokemattomuus oli yksi osa-alue mikä ratkaisi tämän sarjan. Kiitos ja anteeksi.
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Huikea matsi, fiilikset vaihteli itsellä pelin aikana laidasta laitaan ja tapahtumia riitti. Tunnelmakin oli pelissä kohdallaan, kun molemmissa päädyissä fanit jaksoivat kannustaa koko pelin ajan.
Tuun ehkä toistekkin Baronalla käymään...
 
En haluaisi sanoa tätä mutta mitäs minä sanoin. Laurikaisen kokemattomuus oli yksi osa-alue mikä ratkaisi tämän sarjan. Kiitos ja anteeksi.
Kyllä nyt on säälittävää selittämistä, Laurikainen on lähes ainoa joka tuosta porukasta selviää kutakuinkin puhtain paperein. Ilman häntä tämäkin peli olisi ollut joku 100-4.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
En haluaisi sanoa tätä mutta mitäs minä sanoin. Laurikaisen kokemattomuus oli yksi osa-alue mikä ratkaisi tämän sarjan. Kiitos ja anteeksi.

Älä jauha paskaa. Laurikaiseen tämä homma viimeiseksi kulminoitui.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En haluaisi sanoa tätä mutta mitäs minä sanoin. Laurikaisen kokemattomuus oli yksi osa-alue mikä ratkaisi tämän sarjan. Kiitos ja anteeksi.
Itse epäilin ennen sarjan alkua, että Blues voisi kaatua Laurikaisen kokemattomuuteen - olin väärässä. Laurikainen oli Bluesin parhaiten onnistunut pelaaja, eikä siis lähelläkään heikointa lenkkiä. Hän kyllä antoi Bluesille mahdollisuudet voittoihin jokaisessa matsissa, mutta kenttäpelaajat eivät niitä mahdollisuuksia hyödyntäneet.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös