Parkkisen torjuntatyyli on niin ylirauhallinen, että en ole vielä itse päättänyt että luoko se optista harhaa Parkkisen oikeasta tasosta.Tämä Niko Parkkinen vaikuttaa pätevältä maalivahdilta.
On kyllä. Ensi kaudella toivottavasti aloittaa kakkosmolarina hyvällä vastuulla.Tämä Niko Parkkinen vaikuttaa pätevältä maalivahdilta.
Hyvää oppia Blomqvistille tänään. On ne Liigapelit kuitenkin hieman erilaisia kuin A-junnujen pelit, ensimmäinen voitto sitten joskus myöhemmin.
Ei oo tulossa Kärppiin. Sorry!Tämä Niko Parkkinen vaikuttaa pätevältä maalivahdilta.
Parkkisen torjuntatyyli on niin ylirauhallinen, että en ole vielä itse päättänyt että luoko se optista harhaa Parkkisen oikeasta tasosta.
Hyvältä se tällä hetkellä näyttää.
DittoEt siis lukenut sääntöä tai et ymmärtänyt. Tämän enempää en voi auttaa.
Harvemmin sun kanssas samaa mieltä mutta nyt on pakko.Ilves on kyllä helvetin huono
Ei edes kännissä.Ei voi millään hyväksyä Ässien maalia.
Olipa komea maali Ässiltä, veikkaan että Dufva haastaa
Ei voi millään hyväksyä Ässien maalia.
kontakti tulee, mutta tuleeko Seigon takia.
Taas on sellainen, etten ylläty tulee mikä tuomio vaan.
no mitä se Seigo teki ???? :)
Minä en osaa lukea ajatuksiasi, mutta osasyy voi olla juuri tuo torjuntatyyli. Ruusu on veskari joka tykkää pelata kovemmall sykkeellä ja siksi on paljon sähäkämpi kuin Parkkinen joka tuntuu kuin olevan kuin kunnanmies joka osaa asiansa mutta ei paljoa nappaa.Tää on kyllä jännä. Ne muutama kerta kun on ollut maalilla niin on aika luottavainen olo, tosin kun Ruusu on maalilla niin on jännäkakka housussa koko ajan.
Taas on sellainen, etten ylläty tulee mikä tuomio vaan.
Ei varmaan hyväksytä tuota maalia. Komea maali olisi ollut kyllä.