Joko Raipelle kenkää ketju on avattu?
Laukominen kielletty?On niin Raimo Helmisen näköistä yyveetä että oikein oksettaa
Vähän puuttui mielikuvitus YV:stä. Hyvää ideaa toki, mutta enemmän pitäiis hakea ohjureita ja poikkisyöttöjä.
Ei tullut maalia omiin kato.Missä universumissa tuo 5vs3 oli "hyvä yv"?
Päivitn sivun ja kokeilin sekä Yle TV 2 suoraa lähetystä että tuota nimenomaista jääkiekkolähetystä areenasta, molemmissa 720p paras saatavilla oleva laatu. Ruotsinkielisessä 1080p.Kyllä minulla kumpikin on vain 1080i.
Nyt junnut 48 pelin voittoputki Ruotsilta poikki! Ovat viimeksi hävinneet alkusarjassa jotain 2006.
Päivitn sivun ja kokeilin sekä Yle TV 2 suoraa lähetystä että tuota nimenomaista jääkiekkolähetystä areenasta, molemmissa 720p paras saatavilla oleva laatu. Ruotsinkielisessä 1080p.
Kyllä Helminen tykkäsi itse syöttää, niin pitää ihmetellä, että jätkät vetää joka paikasta ja nollakulmista.Lauo Helminen lauo?
Niitähän siellä pelkästään tuliMiltei 2min 5v3 yv ja tuliko yhtään laukausta suoraan syötöstä?
Tuli ihan helvetisti, mutta kaikki ohi.Miltei 2min 5v3 yv ja tuliko yhtään laukausta suoraan syötöstä?
Kyllä Helminen tykkäsi itse syöttää, niin pitää ihmetellä, että jätkät vetää joka paikasta ja nollakulmista.