To 26.11.2009 HIFK-Tappara

  • 35 348
  • 153

krobbe

Jäsen
Kertokaa viisammat; ovatko säännöt samat kaikille?

Eilinen Jukka Peltolan maali, syöttäjät Leimu ja Ojanen, mutta ei sittenkään, sillä Peltolan ohjaus meni HIFK:n pelaajan kautta verkkoon, joten syöttäjiä maaliin ei tule!

Tänään Jokereiden ensimmäinen maali; Janne Lahti 1-1 YV (Juha Lind, Teemu Eronen), eli kaksi syöttäjää, vaikka Lahden laukaus meni aivan selvästi Heiskasen mailan kautta maaliin!

Näinkö homma toimii?
 

axe

Jäsen
Kertokaa viisammat; ovatko säännöt samat kaikille?

Eilinen Jukka Peltolan maali, syöttäjät Leimu ja Ojanen, mutta ei sittenkään, sillä Peltolan ohjaus meni HIFK:n pelaajan kautta verkkoon, joten syöttäjiä maaliin ei tule!

Tänään Jokereiden ensimmäinen maali; Janne Lahti 1-1 YV (Juha Lind, Teemu Eronen), eli kaksi syöttäjää, vaikka Lahden laukaus meni aivan selvästi Heiskasen mailan kautta maaliin!

Näinkö homma toimii?

Hauska esimerkki on myös Kärppien kolmas maali Tapparaa vastaan reilu viikko sitten. Siinä maalissa maalivahti Säteri löi paikallaan olevan kiekon maalin edustalta itse sisään kun Kärppäpelaajia ei ollut lähelläkään ja kaksi syöttäjää kilahti siihenkin. http://www.nelonen.fi/ohjelmat/sm-l...lan-erikoiset-haastattelut?vt=video&vid=50255

Kyllähän tuosta eilisestä olisi se enkkapiste pitänyt jo tulla. Toisaalta ainakin mulle on aika sama kuitenkin tullutkaan. Kyllä se sieltä vielä tulee kuitenkin. Ja eilisten muiden puuhastelujen takia enkkapisteeltä olisi muutenkin mennyt turhaan huomio pois, joten melkeinpä parempi näin.
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kyllähän tuosta eilisestä olisi se enkkapiste pitänyt jo tulla. Toisaalta ainakin mulle on aika sama kuitenkin tullutkaan. Kyllä se sieltä vielä tulee kuitenkin. Ja eilisten muiden puuhastelujen takia enkkapisteeltä olisi muutenkin mennyt turhaan huomio pois, joten melkeinpä parempi näin.

Komppaan, kelpaisi jos tulisi vaikka huomenna jotenkin hienosti. Vastustajan veskarikin kun on melkoisen nimekäs kaveri. Ellei sitten yllättäen Raanta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös