To 26.10.2017 Otteluseuranta (Liiga)

  • 31 552
  • 478

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Monta sivua viestejä missä Lasse on pissahousu/nolo ja mitäkaikkea. Onneksi ei ole kuitenkaan kenenkään ihon alle mennyt, mitähän sitten saisi lukea.
 

chubster

Jäsen
Heh, Kukkonen ei alista ketään. Kukkonen käy tökkimässä ja tuuppimassa ja jos kaveri kääntyy ja huutaa, että vittuako siinä tökit tai tiputtaa hanskat, niin Kukkonen luikkii vaihtoaitioon ja sitä kautta pukkariin vaihtamaan kuivat puhtaat pelihousut pissaisten tilalle.

Hieno kirjoitus. Alisti se tuossa tilanteessa ainakin Ilomäkeä ja sitten vielä kolmantena miehenä tilanteeseen tullutta Motinia.

Siihen en ota kantaa paljonko Kukkonen pissaa housuunsa vai pissaako lainkaan, pissaa jos pissaa.
 
Suosikkijoukkue
TPS
Onhan tuo nyt kuitenkin joltain Heikkisen kaltaiselta mikkihiireltä aika typerää, kun jos se nyt tappajan suututti, niin se on henki pois saman tien, kun jää junan alle.

Niin siis kumpi tässä oli se mikkihiiri? Heikkinen 190/93 ja Lamberg 180/83.

ilmeisesti mikkihiiri-arvonimen saa olemalla yksi liigan kovimpia puolustajia, ja laittamalla "tappajia" (voi lol) kyykkyyn
 

RaikkA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässässäsäsä

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Heh, on tainnut Lasse päästä lukkolaisten ihon alle.

En yleensä näihin alennu, mutta nyt on syytä. Tuo ei pääse kenenkään ihon alle. Maailman yliarvostetuin pelaaja ja samalla raukkamaisin ruikuttaja, siihen nähden mitä itse touhuaa jäällä. Koska Kukkonen on jäänyt vastaamaan tekosistaan? Mieluummin ihonalle pääsemisen sijasta puhuisin halveksitusta.
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Laitetaan nämä muistiin, että pystyy sitten tulevaisuudessa kommunikoimaan oululaisten kanssa!

Ei mulla mitään Oulua vastaan, olen käynyt siellä vain kerran työreissulla ja pubissa sai juttukavereita. Todellisuudessa Oulussa ei ole muuta noloa kuin Junes Lokka.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Vehviläinen seisoo taas vaikka tarvittaessa päällään maalilla.
Toko erän alku meni kyllä Lukolle mutta kyllä paransi Kärpät loppua kohti komeesti.
Onneksi meillä on the Lasse, Miska, Silli, Veni ja ykkös kenttä. (Kaikkihan nämä salaa haluais omaan jengiin)
 

TheLazaruz

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #96, #55, #9
Onhan tuo nyt kuitenkin joltain Heikkisen kaltaiselta mikkihiireltä aika typerää, kun jos se nyt tappajan suututti, niin se on henki pois saman tien, kun jää junan alle.
Tätä lisää, kiitos.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Olen seurannut Juolevia tässä pelissä.

Juolevin pelissä näkyy mielestäni etenkin omassa päädyssä se, että ei ole pelannut miesten pelejä ennen tätä kautta. Parantaa kuitenkin otteitaan peli peliltä. Suomikiekon kannalta ihan hyvä juttu.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Koska Kukkonen on jäänyt vastaamaan tekosistaan?
Ensin pitäisi tietää mitä ne tekoset on? Joo nyyh antaa poikkaria, sitähän ei kukaan muu puolustaja SM-Liigassa koskaan anna. Montako pelaajaa on esim. loukkaantunut Kukkosen toimesta? Veikkaan että noin nolla.
 

chubster

Jäsen
En ole ikinä asunut oulussa, tai edes Suomessa Jyväskylää pohjoisempana. Olen kyllä kerran käynyt Oulussa. Ilmeisesti tämä riittää kuitenkin eriatarkan sanakirjassa Oululaisen määritelmäksi.

En myöskään kannata Kärppiä, sympatiatkin on Lukon puolella.

Silti tuon tilanteen, josta tämä eräs nimimerkki mielensä pahoitti, kuningas oli Kukkonen.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Maailman yliarvostetuin pelaaja

Mahtaa olla sitten maailman paskin kiekkoilija ottaen huomioon kuinka vähän on tällä kaudella saanut arvostusta esim. kärppäkirjoittajilta. Veikkaan että Lukon tappioasema on joutunut ihosi alle, tuskin muuten arvostettuna kirjoittajana noin paskoja mielipiteitä laukoisit.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös