Tietääkseni aika vahvasti jääharjoituksissa mukana. Siellä missä paras osaaminen taitaa olla. Lisäksi ilmeisesti jotain yksilöjuttuja jäillä.
Väärin. Raportoitu.
Tietääkseni aika vahvasti jääharjoituksissa mukana. Siellä missä paras osaaminen taitaa olla. Lisäksi ilmeisesti jotain yksilöjuttuja jäillä.
No ehkä kuitenkin liian hitaasti juuri siksi kun Veininki ei uskaltanut lähteä vastaan. Ja senkin vuoksi että Veini tosiaan odotti että se menisi varmaan päädystä yli.Siis liian hitaasti vai nopeasti? Noloa tuosta juuri teki sen, että Veini ei osannut arvioida yhtään kiekon nopeutta.
Näitä tuskin kukaan osasi ennustaa.
Itku on myös mahdollisuus.Jos HPK tämän pelin häviää, niin ei voi muuta kuin nauraa.
Moraalinen hopeaJukka.
Minä nauran, HPK-fanit ja -pelaajat varmasti itkevät.Itku on myös mahdollisuus.
Mä ajattelin samaa Kärpistä tiistaina ekan erän jälkeen.Jos HPK tämän pelin häviää, niin ei voi muuta kuin nauraa.
Minä nauran, HPK-fanit ja -pelaajat varmasti itkevät.
Mikä on Antti Miettisen rooli valmentajana?
Teemukin itkee.
Kaskinen itki, Heikkinen itki.
Eieiei, taas iso paha suurseura tulee viemään Pronssikerhon lanseeraaman hienon sloganin, vrt. valkeakevät ja oranssikevät! T:MustaSusiJatkossa pronssiJukka?
Alkaa tuo varamiespalvelumainos olemaan aika realismia.
Eikös kanoilla tule "virtsa- ja ulostusputket" samoja piuhia pitkin samasta reiästä ulos?No niin, nyt katsotaan mistä kana kusee