McGarnagle
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- LA Kings, Kärpät, K-Vantaa
Se Reginin Potapovilta ottama pommi keskialueella olisi kiva nähdä uusintana. Säikähdin.
Ei todella ollut.
Jos siihen peliin lähdetään, niin matto lähtee alta.
T. SBA
Se ei liity tähän. Mua vituttaa ryssien tapa tulla maalineduskahinoissa kolmella tai jopa neljällä yhtä vastaan.Lisäksi kaikkia maalaisseuroja vastaan, jotka haki pleijareissa aina törkytaklauksilla meidän tähtipelaajia.
En tietenkään! Mitä ihmettä sä kelaat?Sitäkö sä ihan oikeasti kaipaat? Siis ihanko olet tosissasi?
Mitä helvetin juttua, montako kertaa se pitää kertoa, että maalinkulmalla oli Lajun vartioima pelaaja ja toinen iskee maalin kolmen-neljän metrin päästä, seuraa saatana peliä!Mitähän helvettiä nyt taas. Lainasit mun viestiä ja kirjoitit, että yksi jaa aina vapaaksi kun pelataan alivoimaa. Minä vastasin, että jos aiot nyt jonkun jättää vapaaksi niin älä sitä kaveria siinä maalinkulmalla. Ei tarvitse kuin katsoa vastustajan alivoimaa niin näet miten ne pelaajat lähellä maalia kuuluu ottaa kiinni.
Se ei liity tähän. Mua vituttaa ryssien tapa tulla maalineduskahinoissa kolmella tai jopa neljällä yhtä vastaan.
Se ei liity tähän. Mua vituttaa ryssien tapa tulla maalineduskahinoissa kolmella tai jopa neljällä yhtä vastaan.
Mitä sä nyt sössötät? Alkaa mennä käpy kun et ymmärrä. Mä en todellakaan ole sanonut mitään mistään tappopommeista, eivätkä ne ole mitenkään vaihtoehtoisia noiden epätasaväkisten maalinedusmöyhennyksien kanssa.Eli sun mielestä tappopommit olisi parempi? Ja edelleen, ihan samallatavalla liigassakin tullaan.
Edelleenkin siinä tilanteessa oli merkkaus virhe ja sen pelaajan ei olisi kuulunut olla vapaana siinä kulmalla. Sä et voi pelata alivoimaa niin, että sulla on enemmän pelaajia kiekottomalla puolella peliä.Mitä helvetin juttua, montako kertaa se pitää kertoa, että maalinkulmalla oli Lajun vartioima pelaaja ja toinen iskee maalin kolmen-neljän metrin päästä, seuraa saatana peliä!
Höpö höpö. Jos peli on vihelletty poikki ja yksinäinen "joensuu" jää siihen vittuillakseen seisomaan, niin ei todellakaan tarvitse tulla neljällä jakelemaan iskuja. Ei vittu varmasti pidä. Ja tuo Reginin tilanne oli vielä kuvottavampi. Regin meni muistuttamaan Potatovia siitä kiekottoman ajelusta, jolloin toinen paskakasa lyö hanskalla vierestä leukaan. Mitä helvetin vittua?No totta vitussa tulevat. Ja niin meidänkin pitäisi, mutta kun joukkueessa on ainoastaan kourallinen pelaajia jotka uskaltavat ylipäänsä mennä sinne kahinoihin
Torpedo on ottanut fyysisyydellään jo tukevan henkisen yliotteen Jokereista. Sota-alueilla 100-0 kyykyttämistä ja omista mestoista sisään. Veikkaan, että tää sarja on taputeltu.
Höpö höpö. Jos peli on vihelletty poikki ja yksinäinen "joensuu" jää siihen vittuillakseen seisomaan, niin ei todellakaan tarvitse tulla neljällä jakelemaan iskuja. Ei vittu varmasti pidä. Ja tuo Reginin tilanne oli vielä kuvottavampi. Regin meni muistuttamaan Potatovia siitä kiekottoman ajelusta, jolloin toinen paskakasa lyö hanskalla vierestä leukaan. Mitä helvetin vittua?
Kaksi kautta kun tätä shittiä on tsiigannut niin kyllä sitä tehdää runkkarissa aivan yhtälailla. Ja mun mielestä toi ei ole playoff-kovuutta vaan pelkuruutta. Äijä-meiningin vastakohta.Se on Playoffia se.