Juu, no kyllä se mulle passaa kun on yks-nolla taululla. Ei me tästä väittelyä aikaiseksi saada.Ihan sama. Silti päivänselvä korkea.
Just saying.
Juu, no kyllä se mulle passaa kun on yks-nolla taululla. Ei me tästä väittelyä aikaiseksi saada.Ihan sama. Silti päivänselvä korkea.
Just saying.
Kainulainen on listattu 188 cm pituiseksi. Joko on vähän pantu ylimääräistä tuohon, tai sitten hän on aivan poikkeuksellisen pitkäkaulainen...Selvästi maalin takana olevasta kamerasta näkee osumakohdan olevan jossain olkapään korkeudella, ja jos pelaaja ei nyt mikään ihan kääpiö ole niin olkapäät on reippaasti yli yläriman. Selvä hylkyhän tuon olisi pitänyt olla.
Juu, no kyllä se mulle passaa kun on yks-nolla taululla. Ei me tästä väittelyä aikaiseksi saada.
Kainulainen on listattu 188 cm pituiseksi. Joko on vähän pantu ylimääräistä tuohon, tai sitten hän on aivan poikkeuksellisen pitkäkaulainen...
Ei Kovaa ainakaan kiinnosta, kun Sport putosi ;).Sieltä tippuu kaksi tuomaria pois loppukevään peleistä. :D Selvä korkea maila.
Juu ei kai me sellaseen vielä lähdetä. Kevät on vasta alussa.Juu, no kyllä se mulle passaa kun on yks-nolla taululla. Ei me tästä väittelyä aikaiseksi saada.
Kai tuomarit sitten olivat sitä mieltä, että tuostakaan kuvakulmasta ei kiistattomasti näkynyt kiekon korkeutta osumahetkellä. Maila tuli korkealta, näytti että kiekkokin on riman yläpuolella, mutta ilmeisesti jäi reasonable doubt.Selvästi maalin takana olevasta kamerasta näkee osumakohdan olevan jossain olkapään korkeudella, ja jos pelaaja ei nyt mikään ihan kääpiö ole niin olkapäät on reippaasti yli yläriman. Selvä hylkyhän tuon olisi pitänyt olla.
Joo mutta eihän tommosen huumorimestaruuden jälkeen hävetä enää mikään.Vähän hävettäis johtaa väärin tehdyllä maalilla. Mutta tulihan sinne hieman humoristinen mestaruuskin, joten luonnollista jatkumoa.
Pelaaja seisoo suorassa -> olkapäät riman yläpuolella -> kiekon osumakohta pelaajan olkapään yläpuolella -> korkea maila. Ei tää niin vaikeeta hei oo.Kai tuomarit sitten olivat sitä mieltä, että tuostakaan kuvakulmasta ei kiistattomasti näkynyt kiekon korkeutta osumahetkellä. Maila tuli korkealta, näytti että kiekkokin on riman yläpuolella, mutta ilmeisesti jäi reasonable doubt.
Yllätyin itsekin että hyväksyttiin.
Joo mutta eihän tommosen huumorimestaruuden jälkeen hävetä enää mikään.
Pelaaja seisoo suorassa -> olkapäät riman yläpuolella -> kiekon osumakohta pelaajan olkapään yläpuolella -> korkea maila. Ei tää niin vaikeeta hei oo.