Mainos

To 23.11.2023 KalPa - JYP

• 8 856
  • 259

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Hoidat ihan itse tuon liioittelun, kun useat tällä kaudella hyvin pelatut loput ei vaikuta mitenkään, koska mm. edellisillä kausilla :D on rämmitty.

Ainut missä tästä keskustelusta sain hyvän mielen, oli yöllä kun nauroin kommentillesi ja linkkailin tuohon noita esimerkkejä tältä kaudelta :)
No miksi vitussa ne vaikuttaisi? Luuletko, että oon maailman ainut ihminen, jonka usko asiaan x ei palaudu ”sekunnissa”? Ja sori mutta nää sun kommentit ei ainakaan auta siihen, että edes yrittäisin muuttaa asennetta vielä enemmän. Ihan sama vaikka sanoisin mitä niin joku sieltä tulee valittamaan.

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No miksi vitussa ne vaikuttaisi? Luuletko, että oon maailman ainut ihminen, jonka usko asiaan x ei palaudu ”sekunnissa”? Ja sori mutta nää sun kommentit ei ainakaan auta siihen, että edes yrittäisin muuttaa asennetta vielä enemmän. Ihan sama vaikka sanoisin mitä niin joku sieltä tulee valittamaan.
No uhriudu nyt vielä, sehän näistä sun jutuista enää puuttui! "Sekunnissa" .... ehkä en viitsi tuohon edes sanoa mitään.

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
No uhriudu nyt vielä, sehän näistä sun jutuista enää puuttui! "Sekunnissa" .... ehkä en viitsi tuohon edes sanoa mitään.
Uhriudu? Eli mun pitäs ottaa ihan rennosti kaikki tää vastaan… Huh huh. Toivottavasti jätät mut nyt rauhaan.

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Uhriudu? Eli mun pitäs ottaa ihan rennosti kaikki tää vastaan… Huh huh. Toivottavasti jätät mut nyt rauhaan.
"Kaikki tää" :D ikäänkuin olisin jotenkin sanonut jotain pahaa, mennyt henkilökohtaisuuksiin tai jotain. Joo ehkä tosiaan parempi ettei edes yrittäisi, kun puhtaat faktatkaan ei vaikuta, koska "viime kaudet". Ymmärtäisin jos tilanne olisi se, että puhutaan yksittäisestä onnistuneesta 3. erästä tällä kaudella. Nyt niitä on ollut jo enemmän, mutta ne viime kausien pelaajat sekoili niin ei voi mitään...

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Ja minä kun luulin et tällä kaudella ollaan vihdoin ja viimein päästy pois tästä "voittaako JYP enää koskaan minun elinaikanani" - tason kommentoinnista otteluseurannassa. Olin näköjään väärässä.

Eteenpäin. Kuulemma tänään ois joku juhlapelipäivä.

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
"Kaikki tää" :D ikäänkuin olisin jotenkin sanonut jotain pahaa, mennyt henkilökohtaisuuksiin tai jotain. Joo ehkä tosiaan parempi ettei edes yrittäisi, kun puhtaat faktatkaan ei vaikuta, koska "viime kaudet". Ymmärtäisin jos tilanne olisi se, että puhutaan yksittäisestä onnistuneesta 3. erästä tällä kaudella. Nyt niitä on ollut jo enemmän, mutta ne viime kausien pelaajat sekoili niin ei voi mitään...
Eli ilmeisesti sun mielestä jokainen 3. erä on ollut tällä kaudella vähintäänkin hyvä pl. HIFK-peli viime viikolla (ja varmaan sekin oli hyvä?).

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eli ilmeisesti sun mielestä jokainen 3. erä on ollut tällä kaudella vähintäänkin hyvä pl. HIFK-peli viime viikolla (ja varmaan sekin oli hyvä?).
Ehdottomasti juuri näin! Nordiksella pelattiin ylivoimaisesti kauden paras 3. erä, tai okei sanotaan yksi parhaista ettei mene sinne kuuluisan liioittelun puolelle, mitä meistä kahdesta minä harrastan.

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Ehdottomasti juuri näin! Nordiksella pelattiin ylivoimaisesti kauden paras 3. erä, tai okei sanotaan yksi parhaista ettei mene sinne kuuluisan liioittelun puolelle, mitä meistä kahdesta minä harrastan.
No niin, ei ihmekään että jaksat kommentoida noin (-:

(1)
  • Tykkää
Reactions: KOLT

Powerage

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks
Oli muuten kauhujen tuomarikaksikolta ihan pätevä suoritus. Ei juuri rikkeitä - ei juuri jäähyjä. Mistään ei taiottu ulosajoja eikä herrojen naama jäänyt muutenkaan uniin pyörimään. Hyvä pygmi ja ystävä, siitä se lähtee uran ensimmäisellä onnistumisella seuraavaa kohti!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy