Cheekkiä?Siinä on joku 4 minuutin biisi, jonka aikana tuo ainoa maali näytetään 39 kuvakulmasta.
Cheekkiä?Siinä on joku 4 minuutin biisi, jonka aikana tuo ainoa maali näytetään 39 kuvakulmasta.
Veikkaan ettei koskaanMilloin viimeksi Suomi jäänyt yhteen maaliin kun ottaa kaikki turnaukset huomioon?
Kunhan kuittasin kun höpötit mun annista. Kyllä siellä on ihan sisältöä ollut, käy lukemassa. Multa ei sun kanssasi kyllä lopu, voit olla varma. Sihvoslaisia on kiva kyykyttää.Ai kieliopillako tuolla pelataan? Huomaa hyvin kun loppuu se annettava asiaan kesken niin mennään henkilökohtaisuuksiin. Jatka vain valitsemallasi tiellä, eli huutele lisää sihvosesta ja sihvoslaisista, ilman mitään annettavaa. Teet itsestäsi tosi asiantuntijan.
Miksei Sami lauo?
Cheekkiä?
Maailmassa on kuusi maata, missä tätä lajia pelataan kunnolla ja meidän sijoituksemme siinä kokonaiskuvassa on viides. Hiphurraa.
Jos nyt alottaisi vähän kevyemmällä sikailulla. Vois vaikka käydä Znarokille näyttämässä kurkunleikkauselettä.Tähtipakkia on vaikea Venäjältä teloa kun sellaista ei ole, josse vaikka murhaisi Tarasenkon?
Ehkä parempi että otetaan vaan pelillisesti turpaan.Ennen muinoin olis jo tapeltu. Kyllä on laimeeta nykyään.
Kyllä hävettäisi lähteä Suomi paita päällä Toronton yöhön...
Kunhan toistelen tätä suurta näkijää kymmenen vuoden takaa. Siinä oli kyllä hieno kirjoittaja.Onko Mr. Scarface tehnyt paluun palstalle? Mahtavaa jos näin on!
Joo kyllä, samoin ne kaikki ennakkon hehkutetut Laineet ja Barkovit, eläkä unohda DonskoitaVitut. Vatanen on tehny ainaki puolen tusinaa hienompaa.
Edes Jonihoki ei osaa ohjata kiekkoa Suomen maaliin yhtä hienosti kuin Vatanen.
Kiitos että kerroit tämän minulle. Nyt voit laittaa rillit silmille ja jatkaa iltasatua Apen kirjan parissa. Kaikenlaisia alemman kastin janareita.
Tämä alkoi kiinnostamaan itseäkin. 1993 mm-kisoissa hävittiin kolme putkeen, joten olisiko joskus kultaisella 80-luvulla?
Mä en kestänyt selvinpäin :(Ei tätä olisi selvinpäin tai ilman tietä kestänyt! Kiitos!!