Pat_LaFontaine
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Tästä vielä puuttuikin se, että joku tusinajengi alkaa telomaan..
Se on kato tollasta, kun kaksi amatöörijengiä pelaa sählyä. ;)
Tästä vielä puuttuikin se, että joku tusinajengi alkaa telomaan..
KAntola viety jalka ontuen koppiin. Tästä vielä puuttuikin se, että joku tusinajengi alkaa telomaan..
KAntola viety jalka ontuen koppiin. Tästä vielä puuttuikin se, että joku tusinajengi alkaa telomaan..
Sportin miehet rupesivat sikailemaan, ensin Kantola ja sitten Jekimovs koppiin. Kaks identtistä polvitaklausta.
Joo, karsinnoissa sitten vasta, joten ennättänevät toipua siihen teidän jokakautiseen high light-sessioon.Ilves 4-2 tyhjiin. Ens kaudella ei sitten vittu yhtään peliä näitä alasarjajengejä vastaan. Jooko?
Jokereille tänään avausvoitto. TPS tasaa pisteet Fribourgin kanssa, Ilves voittaa niukasti Sportin ja Ässät yllättää Skellefteån. Saa ottaa talteen...tai olla ottamatta...
Itse en osaa kuin olla joka kerta helvetin vahingoniloinen, kun Kai "on se vittu gooni" Kantola saa iskua kaukalossa. Tiedän tämän olevan lapsellista, mutta olenpa ainakin rehellinen tässä asiassa. Sen verta vastenmielisestä apinasta on tässä tapauksessa kysymys. No sitä saa mitä tilaa Kandolan Kaidsu!
Itse en osaa kuin olla joka kerta helvetin vahingoniloinen, kun Kai "on se vittu gooni" Kantola saa iskua kaukalossa. Tiedän tämän olevan lapsellista, mutta olenpa ainakin rehellinen tässä asiassa. Sen verta vastenmielisestä apinasta on tässä tapauksessa kysymys. No sitä saa mitä tilaa Kandolan Kaidsu!