To 22.4.2021 Otteluseuranta (Liiga)

  • 49 191
  • 1 038

Kilvenkantaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mulla olisi sellainen toive kolmanteen erään, että ei otettaisi enää jäähyjä. Ei tuosta pelista tule hevon helvettiä.

Plussaa tästä erästä se, että vitonen tapettiin.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Nyt kun katsonut KalPa - Tappara -sarjaa puolitoista peliä, niin tällä pelillä Lukko syö molemmat elävältä. Toki molemmilla aikaa parantaa.

Lehtisen pitäs varmaan saada jotain kiinni. Taitaa olla kaukana runkosarjan tasosta
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Kuopiossa todella tarkkaa ja varovaista peliä. Yhteensä vain reilu 20 laukausta maalia kohti ja 0-1. Tiiviisti ja kurinalaisesti molemmat joukkueet selvästi pelaavat.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Lehtisen pitäs varmaan saada jotain kiinni. Taitaa olla kaukana runkosarjan tasosta
Ei ole loistanut, mutta käytännössä kaikki maalit tulleet, kun Lukko höllännyt luistelua, ja puolustuksessa lipsuttu. Toki jos Lukko jatkaa samaa muitakin vastaan, niin ei hyvä heilu, mutta uskoisin, että kun vastaan tulee oikea joukkue pelitavalla varustettuna, niin nuo tyhmät löysäilyt jää pois.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Nyt kun katsonut KalPa - Tappara -sarjaa puolitoista peliä, niin tällä pelillä Lukko syö molemmat elävältä. Toki molemmilla aikaa parantaa.
Mitä näitä katsonut puolueettomalla silmällä, niin erittäin vaikea nähdä, että kukaan pystyy edes suuremmin haastamaan Lukkoa. Aivan ylivertainen joukkue tähän sarjaan.
 

Kalix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Koo-Vee, LeKi
Ei hyvä helvetti kun Ilves on ollut tässäkin matsissa hengetön, flegmaattinen, huono ja saamaton. Olikohan Ilveksen finaalit KooKoo:ta vastaan ja mahat täynnä.
 
Hyvä esimerkki aikuisen ihmisen pienuudesta nauraa toisen ulkonäölle. Linko varmaan itse menee kanssa fancamiin, kun sauma tulee? Ai ei vai? Ei yllättänyt.

Kyllä voin mennä. Minut valittiin yläasteella "koulun komeimmaksi" eräässä leikkimielisessä tapahtumassa.

Enkä minä edes noiden katsojien ulkonäölle nauranut vaan tuolla toteutukselle, että Cmoren pitää tuollaista roskaa lähetykseen tunkea, kun ei kellään muullakaan ole :).
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Voisko tollanen Kristian Pospisil tulla Kärppiinkin?
 

Kilvenkantaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kyllä voin mennä. Minut valittiin yläasteella "koulun komeimmaksi" eräässä leikkimielisessä tapahtumassa.

Enkä minä edes noiden katsojien ulkonäölle nauranut vaan tuolla toteutukselle, että Cmoren pitää tuollaista roskaa lähetykseen tunkea, kun ei kellään muullakaan ole :).
Oli muuten mm. vuodenvaihteessa nuorten MM-kisoissa fancamit.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Kyllä voin mennä. Minut valittiin yläasteella "koulun komeimmaksi" eräässä leikkimielisessä tapahtumassa.

Enkä minä edes noiden katsojien ulkonäölle nauranut vaan tuolla toteutukselle, että Cmoren pitää tuollaista roskaa lähetykseen tunkea, kun ei kellään muullakaan ole :).
Paitsi etta edellisessa "tv"-matsissa maanantaina oli HIFKilla ja Karpilla samat kamerat mutta ei kannata pilata taas faktoilla hyvaa tarinaa
 

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Kyllä voin mennä. Minut valittiin yläasteella "koulun komeimmaksi" eräässä leikkimielisessä tapahtumassa.

Enkä minä edes noiden katsojien ulkonäölle nauranut vaan tuolla toteutukselle, että Cmoren pitää tuollaista roskaa lähetykseen tunkea, kun ei kellään muullakaan ole :).

My bad!

Aika kotikutoinen on kyllä tuo toteutus.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös