To 22.4.2021 Otteluseuranta (Liiga)

  • 48 378
  • 1 038
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Onhan tässä Lukolla kaikki mahdollisuudet nostaa jalka kaasulta. Niin kävi ekassakin pelissä. Luulisi kuitenkin opin menneen perille.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Manner näytti vähän siltä, että laittakaa sauna päälle.

Itse en vielä uskalla innostua, Kärpät on aiemmissa peleissä parantanut ottelun kuluessa.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Pospisil ei uskalla enää taklata. Saas nähdä, miten pitkään Elorinne uskaltaa liimata.
 

Mensonge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Voiskohan Tappara nyt tehdä yvmaalin..

Alkaa oleen aika kiihkeää peliä
 

Röda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Möyrivä IFK
Nyt kyllä palsta ja kommentaattorit jinxaavat tätä matsia niin pahasti pelatuksi että eiköhän tämä Kärpille päädy... :D
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Itse en vielä uskalla innostua, Kärpät on aiemmissa peleissä parantanut ottelun kuluessa.
Noinko vähän siellä luotetaan omiin? IFK tulee tekemään tänään enemmän maaleja kuin mitä Tuohimaalle tulee torjuntoja.
 

Lasolie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Nashville Predators
Onko tilastoniiloja paikalla, mielenkiinnosta kyselen että onko vielä 2000-luvulla joukkue hävinnyt yli 6 maalilla pleijareissa?
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
On kyllä melko noloa Kärppien kannalta jos koronan kourissa ollut IFK vie suoraan kolme-muna. Ei ole Mannerilla ainakaan tekosyitä. Toki IFK on parempi, ei siinä.
 

Mazoo78

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Seuraan tässä Kärpät-HIFK peliä rinnan oman pelin, koska: jännittää liikaa.
Miten Kärpät on noin.. saanko sanoo - hengetön? Onhan HIFK kowa, mut pitäishän Kärppien osata tätä jääkiekkoo?
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Helpolla vihellettiin Kalpalle jäähy.
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Manner kyllä näyttää siltä että meinaa alkaa itkemään. Koko Kärppälauma on aivan alistettu. Rehellisesti en olisi kyllä uskonut tälläistä menoa.
 

VJH1897

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihan naurettavaa kuvitella, ettei jollain Kukkosella, Kapasella, tai Kuhdalla se oma historia kuulu kommentoinnissa, mutta se on mun mielestä eri asia, kuin puolueellisuus. Kyllä nämä on mun mielestä ihan asiallisesti hoitaneet noi pestinsä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös