To 22.3.2018 Otteluseuranta (Liiga)

  • 85 462
  • 1 157

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Taimi otti Kukkosesta perus kiinnipitämisjäähyn ja Porilaiset yllättäen ulisee. Vittu että mua vituttaa tollanen itku ja hammasten kiristys

Muuta seuraavat kohdat seuraavaan peliin:
Taimi = Kukkonen
Kukkosesta = Taimesta
Porilaiset = oululaiset ( se on pienellä, ei isolla!)
 
Suosikkijoukkue
Tampereen TAPPARA
Voi voi SaiPa...ei tahdo riittää. Harmittaa teidän puolesta, mutta ainakin viihdyttäviä pelejä.
 

Etäfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Cheerleaderit, Vaihtuvat valmentajat
Tää sarja on hävitty...
Vaikka nyt TPS tämän(kin) vei, mitään muuta ei vielä ole hävitty tai voitettu kuin 2 peliä. Jos tämä hurlumhei jatkuu tulevissa peleissä, mitä vaan voi sattua.
 

Laksatiivi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Karri Kivi
Dynastia-oululaisia näpäytetty.
 

Bonsai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS + länsirannikon muut joukkueet
Raumalla tiedettiin tämäkin: Joukkue 5 - Yksilöt 6

Öitä Raumalle! Lauantaina taas ruudun ääreen!
 

Don Sputnik

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Liverpool
Voi vitun SaiPa, mikä saatanan sulaminen TAAS! Tuo puolustaminen on yks helvetin vitsi...ja milloin on Tuohimaalle tehty kuusi maalia?? Ei tuu enää game savereitä. Huh mitä paskaa...Teet viisi maalia, johdat kahdella maalilla ja häviät...hävetkää!!
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Kyllä jää Saipa-faneille jossiteltavaa tästä sarjasta. Kaksi kertaa 2 maalin johdon menetys 3. erässä. Huh huh. Voimia.
 

Jugger77

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Haistakaa SaiPan toimisto vittu. Koko kausi odoteltu Löfmanin paluuta ilman vahvistusta. Hankittiinko reserviä? Ei tarpeeksi. SaiPa olisi voinut voittaa molemmat, mutta ei uskallettu panostaa. Siellä on vastassa jengi joka reagoi toisella tavalla ja tulos on sen mukainen. Vittu.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Taimi otti Kukkosesta perus kiinnipitämisjäähyn ja Porilaiset yllättäen ulisee. Vittu että mua vituttaa tollanen itku ja hammasten kiristys

Täysin linjaton vihellys. Mun mielestä olis ollut selvä jäähy jos muutkin poimittas pois. Taimea lyötiin mailalla naamaan hetkeä aiemmin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös