Vahva tunne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Juu juu.Joojoo mutta pelaako Lefeebre ylivoimassa? Vastatkaa nyt Jeesuksen nimeen.
Juu juu.Joojoo mutta pelaako Lefeebre ylivoimassa? Vastatkaa nyt Jeesuksen nimeen.
On tuo Karjalainen KalPan penkin takana kyllä sen näköinen kaveri, ettei tarvisi kuin nahkatakin, kolmiraitaverkkarit ja E34 Bemarin, niin olisi valmis Tallinnan yöhön hoitamaan sujuvasti velanperintää.
Mun mielestä Ässät on aika jumissa, hyökkäyspäähän ei saatu mitään aikaan. Toivotaan, että hiukan aukeaa toisessa erässä. Ja näin uskoisin.Hyvin KalPa pelasi ekan erän, vaikka eilinen peli alla ja lisäksi vielä repaleisella jengillä.
Erittäin hyvä syke pelissä.
Voi myös Pete minun puolesta vastata ihan KalPankin myyntisaatavista. Tiedoksi yhteistyökumppaneille, että ei kannata jättää laskuja maksamatta. Pete "Baseball bat" Karjalainen tulee muuten kyselemään.On tuo Karjalainen KalPan penkin takana kyllä sen näköinen kaveri, ettei tarvisi kuin nahkatakin, kolmiraitaverkkarit ja E34 Bemarin, niin olisi valmis Tallinnan yöhön hoitamaan sujuvasti velanperintää.
Ja viälä ekstraa päälle, ihan varoiksi.Maksaisin vikisemättä
Ei varmaan maalissa, mutta ennen sitä tapahtui yhteentörmäys keltaisen joukkueen päädyssä jossa Ässien pelaaja jäi maihin hetkeksi. Mielestäni vain luistelulinjat kohtasivat siinä.Mikä Härkälää närästi tuossa maalissa?
Liian hieno?Mikä Härkälää närästi tuossa maalissa?
Just tuli laukaus (1).Silmiä hivelevää tää vierasjoukkueen ylivoima
Et voi olla Mensan jäsen.Jaaha, Ässät on siis vissiin aika helvetin huono tekemään näitä tämmösiä maaleja tässä lajissa. No voihan nyt saatana kun en jotenkin aikaisemmin ole tätä tiedostanut. Vaihdot meni vissiin hukkaan sitten.
T. Liigapörssi
Ja molemmissa kenttäpelaajat, jotka tekee sen mahdollisimman vaikeaksi.Molemmissa päissä on kyllä tänään maalivahdit jotka antavat mahdollisuuden voittaa.
Ah, nyt kun tuli puheeksi, niin itse asiassa olen! Lisäksi Mensan älykkyystestissä tulokseni vieläpä meni ns. asteikon yli, eli on hyvin mahdollista että olen jopa koko maailman älykkäin ihminen! Hyvä kun kysyit niin saatiin tämä knoppitieto kerrottua tässä tällee puolihuolimattomasti.Et voi olla Mensan jäsen.
Joo, mutta sun liigapörssisekoilu pudottaa sut TODELLA alas, elikästen äo putosi sulla juur ainakin kolmekymmentä pykälää.Ah, nyt kun tuli puheeksi, niin itse asiassa olen! Lisäksi Mensan älykkyystestissä tulokseni vieläpä meni ns. asteikon yli, eli on hyvin mahdollista että olen jopa koko maailman älykkäin ihminen! Hyvä kun kysyit niin saatiin tämä knoppitieto kerrottua tässä tällee puolihuolimattomasti.
Olen myös viisinkertainen - kyllä, ihan oikein kuulitte, viisinkertainen - Vuoden Jatkoaikalainen. Jos Luoja suo niin siihen se myös jää, mutta en ole vielä päättänyt suonko minä.