To 22.10.2015 SaiPa - TPS

  • 8 032
  • 75

Salt

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Taistelevat Irlantilaiset & Golden Boys
Minua ei kiinnosta vittuakaan, pelaako Spina pisteiden valossa paremman kauden tai huonomman kuin viime kaudella SaiPassa. Te tepsiläiset olette itse kertoneet osin huolestuneilla viesteillä, että kun Spinalle ei tullut ekoissa peleissä tehoja, niin aloitti miettiä että mistä se voisi johtua. Tähän jotkut ovat ottaneet omalla näkemyksellään kantaa. Muutaman TPS-pelin nähneenä, olen niissä huomannut, miten Dave saadaan melko helposti pimentoon ja pörräämään jossakin ihan muualla kuin pitäisi. Näinhän tapahtui useasti jo viime kaudellakin. Toki roolit muuttuu, kun pelaaja vaihtaa seuraa. Onhan tämä nähty muiden SaiPa onnistujien kohdalla vuodesta toiseen. Niihin verrattuna Spina on kuitenkin aloittanut raketin lailla, vaikka ekaa liigamaalia saitte odottaa jonkun aikaa.

Aluksi teillä tepsiläisillä varmasti oli odotukset Spinasta maalintekijänä, mutta kun sitä ei näyttänyt tapahtuvan, riitti yritteliäs työnteko, jossa nakuttaa välillä pisteen tai pari ja hankkii jäähyjä vastustajalle. Ei siinä mitään. Varmasti mies on kuin eri ihminen nyt tepsissä kun saa nostaa parempaa palkkaa pari vuotta. Luulisikin sillä rahalla (ja ilmaisilla kuivausrummuilla) itse kunkin tekevän kovasti töitä, joka palkitaan aina välillä. Toivottavasti te ette näe sitä kiukuttelevaa Spinaa, joka saa pelirangaistuksia. Ehkä hän oppi jotain viime kauden lopusta, kun tuittuiluillaan aiheutti harmaita hiuksia entiselle joukkueelle. Kaikkea hyvää Davelle ja tepsiläisille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös