Ässien jätkiä kaatuu pienistä tuulenpuuskista ja hirveä mölinä ja miehillä jäällä kädet ylhäällä kun odotetaan tuomarin vihellystä.
Ässien jätkiä kaatuu pienistä tuulenpuuskista ja hirveä mölinä ja miehillä jäällä kädet ylhäällä kun odotetaan tuomarin vihellystä.
KalPan pelaaja taisi pudottaa mailansa.Niskala ja fiksu jäähy
Kyllä Niskala siinä löi mailan käsistä, mutta kovin heppoinen nyt silti oli.KalPan pelaaja taisi pudottaa mailansa.
Yksi meni rangaistusta ennen ohi, olen siitä samaa mieltä.Kamppi ja estäminen meni läpi, kolmannesta annettiin jäähy. Vaasalaiset purjeessa ja roikkuvat.
Selvä. Kyllä mun kokemusten perusteella länsirannikolla huudetaan eniten jäähyjä. Ehkä ne on sitten ne kuuluisat lasit. Kaikkea hyvää sulle!Todella outoa, että tällaisen kommentin heittää "brändin" mies. Tällä kaudella nimittäin tuo on ollut HIFK:n perisynti, mitä näitä pelejä olen katsellut.
Hähä. Jyräsi. Todellakin porilaiseen tyyliinSportin pelaajallahan tuossa ei kasetti kestänyt kun Hansen jyräsi.
No joo...mutta onhan kaverilla osa muumeista karannut laaksosta. Sitä Peltosen järkyttävää telomista ei voi unohtaa ja tuleehan noita aivopieruja muutenkin. Kovaa saa ja pitää pelata, mutta...Nämä vaasalaisten kommentit eivät ole kyllä yhtään sairaita. Asiallista menoa jatkakaa!
Komea taklaushan tuo oli, vai kiistätkö?Hähä. Jyräsi. Todellakin porilaiseen tyyliin
Selvä. Kyllä mun kokemusten perusteella länsirannikolla huudetaan eniten jäähyjä. Ehkä ne on sitten ne kuuluisat lasit. Kaikkea hyvää sulle!
Hähä. Jyräsi. Todellakin porilaiseen tyyliin
Joku vois väittää että kaveri luisteli nyrkkiinKomea taklaushan tuo oli, vai kiistätkö?
Näin taisi tällä kertaa käydä... Zaborskylla tuppaa tosiaan kädet usein nousemaan laitakahinoiden jälkeen ja toiveissa olevia potentiaalisia vihellyksiä ennen. Muilla en ole tätä erityisemmin havainnut. Kom igen!Ei kyse ollut mistään jäähyjen huutelusta, vaan kaatumisista jne. Unohditko jo oman kommenttisi?
Mutta ei siinä, kaikkea hyvää myös sinne!