To 22.10.2009 Tappara - HIFK

  • 9 782
  • 32

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
Oli muuten taas klassinen matsi. Pien paniikki Tapparan miehillä kolmannessa. Jäätävintä kenties oli Granlundin kärkiveivit kahden Tapparan välissä, alimpana miehenä sinisellä, seisovin jaloin ja siitä namupassi takatolpalle josta joku puupää suti ohi tai jotain.

Joo, toi oli kyllä mahtava :D En nähnyt kuka se HIFK:n jätkä oli mutta jos olisi osunut maaliin niin kyllä olisi ollut highlight-listojen ykköspaikka varattu loppukaudeksi. Muutenkin se ketju jossa olivat Granlund, Ramstedt ja Ahtola pyöritti helvetin hienosti välillä, ja alussa vielä kun Hirschovits oli hetken mukana ylivoimalla niin näytti tulevan pitkä ilta Tapparalle.

Huomattavaa oli myös tuomareiden rohkeus tilanteessa missä Ifk jo oli av:llä ja hässäkästä Ifk sai 2 jäähyä lisää. Harvoin näkee moista, yleensä joku vähintään säälistä laitetaan toisestakin porukasta poksiin.

Mun silmiin se näytti enemmänkin siltä, että Lindroos vain paikkaili sitä Gorenin jäähyä. Noista kahdesta se poikkari oli ihan ok mutta Kankaanperän kakkonen oli vähän turhan tuntuinen.
 

Luke72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hallitseva mestari
Kankaanperä muuten on ehkä varmin nakki kun miettii liigasta kaveria joka ottaa turhan jäähyn pelissä kuin pelissä. Yleensä jopa kaksi.
Ottelun alussa tuomarit tuntui jotenkin hyviltä, tarkka linja, nimistä huolimatta, mutta kyllä loppua kohden tuli ihan SM-liiga mieleen.
 

8thegr8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Hifk, Washington caps!, MG
Itse alkoin myös kyselemään, että onko tuosta loppuhetken highlights-pätkästä videoo missään?
 

ultras

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara Tampere
Omaan mieleen tuli että Tapparahan yrittää pelata nykyään jääkiekkoa kuin Italia jalkapalloa, antaa vastustajan hyrrätä suht vaarattomissa paikoissa ja iskee itse nopeilla ja terävillä vastoilla muutaman taikurin voimin. Valitettavasti moiseen konemaisuuteen ei vielä pysty 60min. Se on kyllä sanottava että HIFK:n ylivoima oli pelottavaa ja kokoajan oli paskat housussa.

Voisin ottaa kantaa näihin pelaajiin joita Tapparalaisilla on tapana morkata. Itse olen tuominnut Tillu Koskelan jo mutta kyllähän kaveri yrittää ja uhrautuvasti pelasi alivoimaa, joten jospa se siitä puhkeaa kun Ojanen palaa. Korhos Lasse pelasi hyvin, aina olen pitänyt hänen yritteliäisyydestä millä koittaa korvata muita surkeita avujaan, välillä se sitten näkyy virheinä. Pentikäinen pelaa sitä omaa peliään, ei pelota ku kaveri on kentällä mutta eipä tarvitse hyviä avauksiakaan odotella, ja parhaiten jäi mieleen alivoima jossa kaveri on totaalisen puhki.

Pakko se on jälleen vain hehkuttaa Jori Lehterää, en ole oikein tajunnutkaan kuinka vahva hän on nykyään, hyvin vaikea miestä on horjuttaa ja kammeta kulmatilanteissa ja kiekko pysyy mukana. Ja ne maagiset syötöt... Mikähän vamma Niemisen Villellä on? Yrittää painaa ja polkea mutta ei vain saa itsestään irti ja myöhästyy tilanteista. Yrityksestä se ei jää kiinni jotain sellaista on oltava taustalla jota ei ole kerrottu.

Vai oli se Granlund joka siinä sinisellä veti ne jäätävät veivit, katsoin aluksi että se oli Hirso. Huikeata oli, taitaa "poika" olla jo lähestulkoon HIFK:n tärkein pelaaja, sen verran maagisia syöttöjä jakelee. Toinen joka jäi mieleen IFK:sta oli Wirtanen, kaveri poimi joka saatanan aloituksen ja muutenkin tuo oli selvästä osa-alue missä IFK oli valovuoden edellä.
 
Viimeksi muokattu:

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
Vai oli se Granlund joka siinä sinisellä veti ne jäätävät veivit, katsoin aluksi että se oli Hirso. Huikeata oli, taitaa "poika" olla jo lähestulkoon HIFK:n tärkein pelaaja, sen verran maagisia syöttöjä jakelee.

Se syöttö juuri teki siitä niin maagisen! Ensin kaksi äijää nippuun ja sitten ihan täydellinen lätty maalin kulmalle, se taisi olla loppujen lopuksi Ramstedt joka veti ohi mutta kyllähän vaan oli mahtava veivaus :)

Ihan oikeasti, mitä helvettiä Oulun Kärpät?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös