To 21.9.2023 Kiekko-Espoo - Jokerit

  • 35 151
  • 607

Lankershim

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Detroit Red Wings, Los Angeles Dodgers
Jokereilta tähän mennessä tuloksen puolesta mielestäni hyvää suorittamista, ja pelillisestikin yllättävän hyvää omiin odotuksiini nähden, kun viime kauden mestari kuitenkin vastassa. Olkoonkin, että on kauden avauspeli. Kummankaan joukkueen pelaajista en tosin juuri paljoa tiedä.

Onko Jokereiden Liuksiala Juho Liuksiala?
 

Pervert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiitospaidat
Miettikää, kun joku vaikka 2010-luvun alkupuolella koomaan vaipunut heräisi tänään, ja näkisi tv:stä, että narrit ja k-espoo pelaa vastakkain mestiksessä.
Jos olis koomantunut 1988 niin vois todeta, ettei mikään ole muuttunut.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Olipas lento jokeri pelaajalta hepposeen tööttiin pää ylös.
Ja siellä kannattaa opetella säännöt niin ei istu kokoaikaa boksissa kun kiekottomia taklailee.

E: Ensin kannattaa opetella laskemaan näköjään.
 

Pitakissa

Jäsen
Suosikkijoukkue
S-Kiekko, HIFK, PiTa
Ei jää epäselväksi selostuksestakaan, että on niin hieno kiekko-ilta. On niin hieno tunnelma ja kaikki seisoo. Niin hienoa ja niin hienoa jäällä, katsomossa ja selostamossa.
 

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF
Mikä tuo Westerlundin 33-pinssi on?
 

SatanicBunny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Narrin paluu
Nyt tarjotaan saumaa kääntää matsi kolmannen alkuun.
 

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
Onko siellä Zero jokerifanien capona huutamassa megafoniin? Tuli kunnon fläsärit vuosituhannen alusta.
 

Meiken

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Millon ollu viimeksi Liigassa näin paljon tunnetta katsomossa ja vielä runkosarjassa! Kysyn vaan.

Ei nyt toki ihan verrattavissa tämä peli normaaliin liigamatsiin. Ymmärrät varmaan sen itsekin.
Tuolla on varmaan pelkästään satoja jokerifaneja, jotka on melkein kymmenen vuotta odottaneet joukkueen paluuta Suomeen. Eiköhän vastaavalla tavalla täyttyisi aika moni halli ympäri Suomen.
Toki mahtavaa nähdä, että Jokerit on takaisin.
 

H.J.Simpson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Barça, Tahko, Flyers
Sitä mä oon tässä ihmetellyt, että kun Mestis/Jokerit ei kiinnosta ketään ja pelin tasokin kuulemma heikkoa liigaan verrattuna, niin miksi tässä ketjussa on niin paljon liigaseurojen kannattajia, ja kirjoituksiakin jo 385. Samaan aikaan on kuitenkin liigapelikin menossa, jossa on ehkä puolet tämän pelin yleisömäärästä paikanpäällä ja otteluseurantaankin on tullut 25 viestiä.

Mutta asiaan, onhan tässä fiiliksissä, kun näkee jokerilätkää livenä!
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Sitä mä oon tässä ihmetellyt, että kun Mestis/Jokerit ei kiinnosta ketään ja pelin tasokin kuulemma heikkoa liigaan verrattuna, niin miksi tässä ketjussa on niin paljon liigaseurojen kannattajia, ja kirjoituksiakin jo 385. Samaan aikaan on kuitenkin liigapelikin menossa, jossa on ehkä puolet tämän pelin yleisömäärästä paikanpäällä ja otteluseurantaankin on tullut 25 viestiä.
Sama taisi olla aikoinaan kun Jokerit pelasi Venäjällä, samalla tavalla niitä "Liiga ei kiinnosta ja peli on paskaa" jokerifaneja oli liigaosioissa pyörimässä.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Sitä mä oon tässä ihmetellyt, että kun Mestis/Jokerit ei kiinnosta ketään ja pelin tasokin kuulemma heikkoa liigaan verrattuna, niin miksi tässä ketjussa on niin paljon liigaseurojen kannattajia, ja kirjoituksiakin jo 385. Samaan aikaan on kuitenkin liigapelikin menossa, jossa on ehkä puolet tämän pelin yleisömäärästä paikanpäällä ja otteluseurantaankin on tullut 25 viestiä.
Ihanko itse keksit tämän jutun? Ei ole ollut kuin 47 kappaletta samalaisia viestejä.

Hieno ilta, eittämättä ja tottakai tämmöiset asetelmat herättävät kiinnostusta ekassa pelissä. Subiltakin vielä näkyy.
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Ihan mahtavaa viihdettä Mestiksessä. Kaiken lisäksi hyvää peliä muutamaa virhettä lukuunottamatta. Peukku Jokereiden kannattajille. Ei tuollaista vieraskatsomoa usein näe Suomessa. Espoo on ollut kyllä tosi hyvä. Hieno kolmas erä tulee.

Haakana on hyvä. On mun jälkikasvun luokkakaveri aikoinaan Espoosta ala-asteelta. Seuraan mielenkiinnolla
 

Konteksti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Rikkonainen erä. Paljon otettiin jäähyjä ja uinahduksen kautta omissa soi. Onneksi taisteltiin kavennus ja ollaan vielä pelissä mukana.
 

Tonny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko siellä Zero jokerifanien capona huutamassa megafoniin? Tuli kunnon fläsärit vuosituhannen alusta.
Hyvin mahdollista ja siltä se ainakin kuulosti. Hienoja juttuja.

Oli selvästi Espoon erä tämä, mutta eiköhän tästä vielä tasoihin paineta ja ohi.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Espoon erä täysin pelillisesti. Silti Jokerit saivat sen avausmaalin, ison avausmaalin. Onnittelut siitä!
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sitä mä oon tässä ihmetellyt, että kun Mestis/Jokerit ei kiinnosta ketään
Kukaan ei ole sanonut ettei Jokerit kiinnosta. Tämä meemi saisi pikkuhiljaa jo kuolla.

Ja kun sanon kukaan, tarkoitan että 95 prosenttia kiekkoseuraajista ei ole sanonut että Jokerit ei kiinnosta. Aina löytyy tottakai yksittäisiä vastajännäreitä asiassa kuin asiassa.

En tiedä onko näössäni vikaa, mutta mielestäni meni suoraan katsomoon tuo kiekko erän lopussa.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jokereiden paluu nyt Hesarin ykkösuutinena. Jokohan tämän päivän jälkeen toden totta nämä "Jokerit ei tuo lisäarvoa" ja "Jokerit ei kiinnosta"-puheet loppuisivat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös