To 21.9.2017 Jokerit - TsSKA Moskova

  • 14 783
  • 128

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Homma hallussa, näin voinee ekaa erää luonnehtia.
 

jjoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Huikea ensimmäinen erä Jokereilta, harvoin CSKA on se joukkue joka on helisemässä aktiivisen pelaamisen ja paineen alla.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Kaitsu on 100% oikeassa tuosta JJ Suusta. Aivan hulvaton liikkuva maski tuossa Gilroyn maalissa.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Ai hitsi miten hyvältä tuntui nähdä Opan helpotus kun verkko heilahti. Täysin Jokerien tahtiin menty.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Wallin kaukalon laidalla, siis ulkopuolella, tuo lisäarvoa kyllä.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Hankala vastustajille kun ylivoimakentälliset pelaa aika lailla erilaista ylivoimaa.

Jo aiemmin jonkun matsin yhteydessä kehuin (kakkos)ylivoimaa siitä, että tuota on vaikea puolustaa pois ratkaisupotentiaalin takia. Jos puolustava joukkue pistää liikaa painetta yhtäälle, toisaalle avautuu tilaa pelaajille, jotka pystyvät ratkaisun tekemään. On verrattain ilkeä puolustaa ylivoimaa, jossa ratkaisu voi tulla molemmilta sivuilta, viivasta tai keskustasta.

Lisäetuna on toki tuo mainitsemasi vaihtelevuus. Jokerit ei tällä kaudella vaikuta joukkueelta, jossa ykkösylivoima vetää 1½ minuuttia jäähyn alusta täysin yhtä kuviota hioen, kakkosylivoima käy läpsyttelemässä laukauksen pari ekaan pakkiin tai plekseihin ja vastustaja kuittaa vastahyökkäyksestä jäähyn päätteeksi.

Tästä minä nautin.
 

Tonny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jumalauta mikä veto.
 

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hieno karvaus hyökkäyspäässä ja Danske-dynamiitit räjäyttävät kotijoukkueen jo kolmen maalin karkumatkalle.
 

Knap

Jäsen
Valitsin kyllä oikean kauden seurata Jokereita enemmän. Olenko muuten ainut joka ei tykkää Kaitsusta studiossa? Ei vaan sovi sinne mun mielestä.
 

Subrosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Valitsin kyllä oikean kauden seurata Jokereita enemmän. Olenko muuten ainut joka ei tykkää Kaitsusta studiossa? Ei vaan sovi sinne mun mielestä.

Itse ihmettelen, miksi KHL-studiossa on jatkuvasti liigatyyppejä (jollaisiksi myös SHL lasketaan). Ei nyt aivan yhtä kiusallista kuin kuunnella kotimaisia jalkapalloasiantuntijoita, mutta sinne päin.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Valitsin kyllä oikean kauden seurata Jokereita enemmän. Olenko muuten ainut joka ei tykkää Kaitsusta studiossa? Ei vaan sovi sinne mun mielestä.

Kaits oli ehkä parhaimmillaan aikoinaan kaukalossa. Sen jälkeen ,hmmm, muutama tuuriveto.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Pihlström sai ikävästi poikkarin niskaan taklauksen jälkeen...
 

Osvaldo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itse ihmettelen, miksi KHL-studiossa on jatkuvasti liigatyyppejä (jollaisiksi myös SHL lasketaan). Ei nyt aivan yhtä kiusallista kuin kuunnella kotimaisia jalkapalloasiantuntijoita, mutta sinne päin.

Ihan mielenkiinnosta, mutta voisitko antaa muutaman esimerkin sopivista tyypeistä?
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Toisen kerran jo kyynärpäätä päähän mutta tuomarit ei reagoi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös