Happamia sanoKalpa juhlii kuin mestaruutta
Happamia sanoKalpa juhlii kuin mestaruutta
Pääasia että saa heiluttaa lippuja!Kannattaa opetella tuo taito. Lähemmäksi ei ehkä pääse.
Fyysinen yliote saavutettu joten varaa antaa pari eteenkin.
Kalpa juhlii kuin mestaruutta
Vituttaa tuollainen perseily, kun syksyllä nähtiin mihin kaveri pystyy. Joko nousi hattuun kun dominoi, tai sitten on soppari ulkomaille, eikä enää jaksa niin kiinnostaa pusertaa.
Kyllä tämä minulle kelpaa mainiosti.Siinä sulle ylikävely
Mitä vittua? Tuuletin KalPan maalia? Olenko tietämättäni hieman KalPan miehiä??
Nojaa, kaveri keikkunut ihan NHL:n porteilla, joten kallistuisin siihen, että todellinen taso oli se syksyn taso. Oliko jopa viimeinen tai ihan viimeisiä pakkeja, jotka tippuivat änärileiriltä. Veikkaan että on lyöty kunnon lappu käteen Sveitsistä tai Saksasta ensi kaudelle, niin ei jaksa enää uurastaa, vaan riplaillaan kuin puhapeleissä.On kyllä tuo jumalasta seuraavaksi ipanoiden kehuma heebo pudottanut tasoaan.
Vai onko kuitenkin syksyn ylisuorittamisen jälkeen nyt sillä oikealla tasolla ??
Menestyneet jengit kuten Ilves ei edes nostaisi käsiä ilmaan JA maalistaKalpa juhlii kuin mestaruutta
Eikös se NIKU ollut aiemmin liigan paras puolustaja? Nyt ei jalat riitä ja kaatuilee omia aikojaan!Niku ja Clendening vilttiin. Kuka tahansa muu on vahvistus.
Onko se nyt Suomen Toronto vai sittenkin Nyy Jöök? Tähtikerman kehto, jossa taidot katoavat kaupungin ilmaan.Eikös se NIKU ollut aiemmin liigan paras puolustaja? Nyt ei jalat riitä ja kaatuilee omia aikojaan!
Ilveksen faneilla ei ole käsitystä mestaruuden juhlimisesta. Ne eivät ole viitsinyt avata edes televisiota finaalien aikaan, senkin pelossa että tulosruutu tulisi...Eihän siellä heitetty edes hanskoja pois ja koppiinkin lähtivät jo.
Mestaruutta kait jäädään aika kauaksi aikaa juhlistamaan jäälle. Toki voi olla, että aika kultaa muistot kun IFK niitä kerran 30 vuodessa voittaa.
Mulla on. Olin Kupittaalla 85 viimeisessä finaalissa TPS -Ilves. Pari päivää siinä meni.Ilveksen faneilla ei ole käsitystä mestaruuden juhlimisesta. Ne eivät ole viitsinyt avata edes televisiota finaalien aikaan, senkin pelossa että tulosruutu tulisi...