Tällä kertaa olen tosissani.
Jo arviolta 54. kerta tällä kaudella.
Tällä kertaa olen tosissani.
Nyt meni hermot oikeasti. Nyt tuli raja vastaan. Nyt lähti TPS passi poistoon. En laita enää euroakaan tuon joukkueen seuraamisen. Tällä kertaa olen tosissani.
Ei ole varaa passivoitua yhtään. Peruuttelu ei toimi.Eipä hirveästi TPS:ää pari pikamaalia paina vaan ottavat heti pelinhallinnan itselleen. Nyt Kerho voisi tehdä muutakin kuin roiskia. Omaa peliä jne.
Olis pitäny tulla Kerhon kauttaQuincey, vitun urpo. Lähe himaas, ei susta Rafalskiksi ollut.
Lupaathan silti kirjoittaa otteluseurantaan? Oi, lupaathan?Nyt meni hermot oikeasti. Nyt tuli raja vastaan. Nyt lähti TPS passi poistoon. En laita enää euroakaan tuon joukkueen seuraamisen. Tällä kertaa olen tosissani.
Eipä hirveästi TPS:ää pari pikamaalia paina vaan ottavat heti pelinhallinnan itselleen. Nyt Kerho voisi tehdä muutakin kuin roiskia. Omaa peliä jne.
Nyt olis tärkeä pitää tää tilanne erä tauolle. Tai tehdä itseEipä hirveästi TPS:ää pari pikamaalia paina vaan ottavat heti pelinhallinnan itselleen. Nyt Kerho voisi tehdä muutakin kuin roiskia. Omaa peliä jne.
Lupaathan silti kirjoittaa otteluseurantaan? Oi, lupaathan?
Saa helposti kun Kerho aloittaa seisoskelun heti kun kahden maalin johto.Saako tepsi vielä tästä pelin aikaiseksi?
Kolmas erä tulee olemaan järkyttävää selviytymistäKerhon peruuttelu alkoi. Kamalaa katseltavaa.