Ei akku kestä sellasta hullutteluaLaita striimi auki puhelimesta!
Ei akku kestä sellasta hullutteluaLaita striimi auki puhelimesta!
Nyt pitäisi olla laukojia, kun Järvinen puuttuu.No nyt taas ylivoimaa. Perskele, 1 veto maalille. Ja maaliin.
Samat fibat kuin siitä tammikuun Ässät-kotipelistä joka hävittiin 0-1 jatkoilla
Tää menee ihan käsikirjoituksen mukaan.No nyt taas ylivoimaa. Perskele, 1 veto maalille. Ja maaliin.
Kröhöm!No nyt taas ylivoimaa. Perskele, 1 veto maalille. Ja maaliin.
Mitähän Hämäläinen kirjoittaa taululle? Vitsejä?
Itse kirjoitin pukille, että veisi Hämäläisen vihdoin pois.Joulupukille mitä luultavimmin.
en tiedä saako lasketaanko SaiPan kustannuksella vitsailua maassa makaavan potkimiseksi. Toivottavasti ei.
Hämäläinen ja Markkanen kestää kaiken.Itse kirjoitin pukille, että veisi Hämäläisen vihdoin pois.
Ihan sama. Tuo SaiPan historiaa häpäisevä "jääkiekkojoukkue" on kaiken paskan ansainnut niskaansa. Antaa tulla vaan, ensi kaudella se ei enää ole mahdollista, kun koko liigajoukkuetta ei enää ole.Joulupukille mitä luultavimmin.
en tiedä saako lasketaanko SaiPan kustannuksella vitsailua maassa makaavan potkimiseksi. Toivottavasti ei.
Fabre! Mikä laukaus. Ässät.
Malekilla imuri päällä.
"Minua pidetään täällä vasten tahtoa. SEND HALP"Joulupukille mitä luultavimmin.
Lööke on kuin sun mutsi, yhtä helposti selällään kun joku vähän koskee.Pelle Nikkilä on kuin fai***sa ..pelle
No dumarit on kujalla