Mitäpä muutakaan heiltä voi odottaa?Ei ole käytöstavat ja sivistys vielä Mikkeliin rantautunut. Kuorossa huudetaan Turkulaista kääpiöksi. Hyi helvetti, sanokaa herkäksi ja kukkahattutädiksi jos haluatte.
Mitäpä muutakaan heiltä voi odottaa?Ei ole käytöstavat ja sivistys vielä Mikkeliin rantautunut. Kuorossa huudetaan Turkulaista kääpiöksi. Hyi helvetti, sanokaa herkäksi ja kukkahattutädiksi jos haluatte.
Huuhtanen on kyllä aika rotta. Käy toki ajamassa hienoja taklauksia, mutta kuumenee itse jos joku vähän ajelee. Sitten pelailee pikkusikaa.Kovarcik näemmä samanmoinen neiti kuin Huuhtanen ja Puistola
No nyt on kyllä vertaus Lukko-peliin aika metsässä. Eihän tässä ole mitään hätää JYPillä, paitsi halvat maalit.
Saatan mennä miinaan, mutta ethän sinä nyt oikeasti muutosta odottanut tässä ajassa?No en tiedä hädän kanssa. Ensimmäisessä erässä ensimmäiet 6 min. näytti hyvältä ja raikkaalta. Sitten se raikkaus katosi Jukurien maalin jälkeen. Kaupan päälle vielä puolustusvirheitä.
Eli ei tässä tosiaan ole juurikaan mikään muttunut. Tätähän se on ollut aiemminkin. Mutta ei tämä ainakaan minulle ole mitään lupauksia vielä antanut. Edes joukkueen peli-ilmeen osalta.
Olihan tämä nähtävissä jo ennen peliä. Eilisen jälkeen vielä tämä nöyryytys.Tehkää edes yks, ettei Ruusu saa nollapeliä.
Mikkelissä ollaan ku kirkossa paitsi silloin kun kannustetaan Veiniä tai Jerryä. Mikäs siinä, ennemmin mä tota hiljaisuutta kuuntelen kuin Porin jatkuvaa vihellystä.Ei ole käytöstavat ja sivistys vielä Mikkeliin rantautunut. Kuorossa huudetaan Turkulaista kääpiöksi. Hyi helvetti, sanokaa herkäksi ja kukkahattutädiksi jos haluatte.
Saatan mennä miinaan, mutta ethän sinä nyt oikeasti muutosta odottanut tässä ajassa?
Oliko joku viides läpiajo Jukureille... pellaillaa pellaillaa...
Älä unohda Ruusua ja Puistolaa.Puistola, Immonen ja Jormakka.
Omien koirien ilta.
*kaudestaEipä jäänyt tästäkään pelistä lapsille kerrottavaa. Hyvää joulua vaan kaikille.
TämäVoi vittu. Kiitos tästä kaudesta. Viitanen ja Seppänen, haistakaa vittu. Mikä vittu tätä seuraa vaivaa? Kuinka häädät viimeisetkin fanit joukkueelta -oppaan voisi kirjottaa tästä kaudesta. Vittu että vituttaa. Kiitos kun sain purkaa teille kanssavittuuntuneet. Vittu.
Sun viestien perusteella ei uskoisi, että Niku on liigan parhaita pakkeja. Pelkkää paskaa vaan ja mitää hyvää et nää.