To 21.10.2021 Otteluseuranta (Liiga)

  • 11 785
  • 321
Kun tämä on Janne Niinimaan seurantaketju, niin kerronpa tähän väliin, että Jannen piti aikoinaan mennä OYSin lasten syöpäosastolle viihdyttämään pieniä potilaita, mutta miestä ei kuulunut. Lopulta maestro vastasi puhelimeen umpitunnelissa ja totesi olevansa ”loimuttamassa lohta”. Ei mulla muuta kuin että soisin lohen loimuttamisen tulevan yleiseksi kiertoilmaisuksi ryyppäämiselle!
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kun tämä on Janne Niinimaan seurantaketju, niin kerronpa tähän väliin, että Jannen piti aikoinaan mennä OYSin lasten syöpäosastolle viihdyttämään pieniä potilaita, mutta miestä ei kuulunut. Lopulta maestro vastasi puhelimeen umpitunnelissa ja totesi olevansa ”loimuttamassa lohta”. Ei mulla muuta kuin että soisin lohen loimuttamisen tulevan yleiseksi kiertoilmaisuksi ryyppäämiselle!
Kyllähän asia on niin, että savusaunan lämmittäjä ja lohen loimuttaja saa ottaa palkkioiksi oluet. Jos hoitaa molemmat hommat ja omaa vähän huonomman kisakunnon, voi olla, että Jannelle on vaan käynyt tepposet, ei nummiset.
 

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet
Eikös Tapparan Ari Vallin opettanut Kärpät voittamaan mestaruuksia?

Montako tuli ennen Aria, häh?
Kai siitä Arista jotain hyötyä oli, opetti ensin Kärpät voittamaan, ja Kärpät opetti puolestaan Kuuselan. Looginen ketju.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Onpa todella jotenkin sekavaa ja rikkonaista peliä. Koko ajan pelikatkoa pelikatkon perään. Ei viihdyttävää.
 

CreaseMonkey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Erästä Tamperelaista kunnanvaltuutettua lainaten; Olen tehnyt jo päätökseni asiasta, älä sekoita päätäni faktoilla tai älä hämmennä minua tosiasioilla.

Sanon sen suoraan. HIFK häviää tällaiset ottelut aina. Penkillä keskustellaan kuinka tässä onnistutaan.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Lopulta maestro vastasi puhelimeen umpitunnelissa ja totesi olevansa ”loimuttamassa lohta”. Ei mulla muuta kuin että soisin lohen loimuttamisen tulevan yleiseksi kiertoilmaisuksi ryyppäämiselle!

Rakkaalla lapsella on monta nimeä. Kalastusretki pohjoiseen, rapujuhlat, levynjulkistustilaisuus, perunannostotalkoot, valtioiden välisen ystävyyden ja yhteistyön kehittäminen jne.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ton paremmin ei oikeastaan voi logoon enää vetää kuin mitä Platzer äsken.
 

ruoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panelian Raikas
Kovin paljon ei voi enempää logoon ampua kuin Platzer äsken
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Perään Calle laukoo suoraan syötöstä, mutta laukaus jaksaa kolmisen metriä. Ei maalia, vaan IFKlle vaarallinen vastahyökkäys
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös