Radion varassa ollaan.Oletko paikan päällä? Mulla tuli vasta nyt maali.
Tuskin, Kallekin herää ehkä sitten ku tilanne on 3-5 jos silloinkaan.Kaskinen voisi ottaa aikalisän ja vähän herätellä joukkuetta...
Kyllä back-to-backien jälkimmäinen peli levännyttä joukkuetta vastaan on ihan tilastollisestikin vaikea ja vähemmän pisteitä tuova vrt. molemmat samassa tilanteessa. Ihan siis NHLssä asti, josta tollaisia tilastoja ylipäätään saattaa löytää. Mutta ehkä niidenkin pitää treenata enemmän.Jos jääkiekkoa ammatikseen pelaavat ei jaksa pelata kahtena iltana peräkkäin hyvällä tasolla, niin mars treenaamaan. Jollekkin ykköskentän jampalle tulee ihan kiitettävästi minuutteja, mutta 2-3.ketjun ukoille kertyy yleensä 25-35min kahteen iltaan, eikä tuo fyysisesti mikään maratooni ole. Sitä en kiistä etteikö perättäisissä peleissä tietty tuoreus voi puuttua, varsinkin oikein kunnon otteluruuhkissa, mutta mielestäni näitä perättäisten pelejen merkitystä korostetaan liikaa.
Niin siinä on vissiin ero pelata hyvällä tasolla tai pyrkiä haastamaan levännyt ensimmäisen kotipelinsä pelaava joukkue. Ja vielä kun Kerho on ollut muutenkin Hifkin vieraana enemmän ja vähämmän jaloissa vaikka olis huilannutkin
Mitä vittua TPS? Innostuinko taas liian varhain
Elmeri Eronen irvistellen koppiin. Joko taas tipahti yksi runkopuolustaja?
Minkälainen taklaus ja keneltä? Itse kun olen Liigan sivujen ja Jatkoajan armoilla, niin kyselenElmeri Eronen taklauksen jälkeen pukukoppiin irvistellen.
NHL-status?Mitähän ihmettä tolle Lindgrenille on tapahtunut, poika vetää karmeella itseluottamuksella ja pysäyttelee yksin IFK:n hyökkäyksiä toisensa perään.