Hyvinhän tuo Domi torjuu, pitää Tapparaa nyt mukana pelissä.
Totta. Hyvin parantanut.
Todistamme siis kaikkien aikojen tuomarifarssia. Jopa eräs kanada cupin NL-CAN jää tämän varjoon.Mutta tuomari ei tuohon reagoinut, vaan Mikkolan poikittaiseen. No, pääsipähän Favorin taas huiskimaan käsillään teatraalisesti.
Todistamme siis kaikkien aikojen tuomarifarssia. Jopa eräs kanada cupin NL-CAN jää tämän varjoon.
Todistamme siis kaikkien aikojen tuomarifarssia.
Mulla meni nyt joku tuomarivirhe varmaan ohi, kun en yhtään nähny...Ai niin.. Tappara pelaa tänään.. surkeat tuomarit, tuomarivirhe ja ihan omituinen tuomarilinja !
Veikkaan, että pelin jälkeen näistä kuullaan. Pahemmat sortovuodet kuin Suomella Venäjän vallan alla.
Juu..me ei herätä joka aamulla huutamaan - tuomarivirhe !Olen täysin eri mieltä, mutta Ilves-faneilla on usein erikoiset mielipiteet ja mieltymykset.
KalPa iski kahdesti ja Tappara peli meni puskemiseksi. Hyvään paikkaan tuli erätauko. Tapparan pakko löytää taas järkeä pelaamiseensa. Nyt meni yliyrittämiseksi ja kuskailuksi.
En ole seurannut koko peliä, mutta Tappara pelaa..pakko olla tuomarivirhe ja kaikki jää viheltämättä...Mulla meni nyt joku tuomarivirhe varmaan ohi, kun en yhtään nähny...
Vaikeeta on kiekon seuraaminen. Yksi väärähkö tuomio ja muuten hyvää ja viihdyttävää kiekkoa ja tuomaritkin selviytyneet hyvin.Ai niin.. Tappara pelaa tänään.. surkeat tuomarit, tuomarivirhe ja ihan omituinen tuomarilinja !
Ei kiinnosta, mutta kun Tappara pelaa, niin tietyt kommentit tietää peliä näkemättäkin. Tuomarit on huonoja ja Tapparaa saa koukkia vapaasti saamatta jäähyä...Vaikeeta on kiekon seuraaminen. Yksi väärähkö tuomio ja muuten hyvää ja viihdyttävää kiekkoa ja tuomaritkin selviytyneet hyvin.
Mikä tuomarivirhe Sinua eniten risoi, kun moisista huutelet?Juu..me ei herätä joka aamulla huutamaan - tuomarivirhe !