To 20.4.2017 Otteluseuranta (Liiga)

  • 32 275
  • 387
Suosikkijoukkue
HIFK
Olipa kalakukoilta hermostunut ensimmäisen erän eka puolikas. Jännä paikka.
 

Esteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️
Nuo v:tun läpsyttimet pitäisi lailla kieltää. Ihan yhtä hirveää kuin ne torvet aikoinaan Afrikan potkupallokisoissa. Mikä niitten nimi nyt olikaan?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Nuo v:tun läpsyttimet pitäisi lailla kieltää. Ihan yhtä hirveää kuin ne torvet aikoinaan Afrikan potkupallokisoissa. Mikä niitten nimi nyt olikaan?
Netissä ja selostamossa hehkutetaan kuinka saatanan huikea tunnelma hallissa on.

No ei ole, vähää alusta. Muovista oksentamista mun korville tuo aivoton läpyttäminen.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Titta på ylähylly, Juhani Jasu 0-1.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Hienot veivit Jasulta. Toivottavasti Seppälä on ok
 

Luxray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Telian Liiga-lähetysten laatu
Netissä ja selostamossa hehkutetaan kuinka saatanan huikea tunnelma hallissa on.

No ei ole, vähää alusta. Muovista oksentamista mun korville tuo aivoton läpyttäminen.

Terveisin Kahvara-fani...

Ps. Tuolla on muuten ihan oikeakin otteluseurantaketju.
 

Taksari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, KPC.
Tarkka kuti Jasulta!
 
Mä luulin että täällä on molempien joukkueiden faneille omat seurannat.. olis voinut perustaa vielä kolmannen seurannan missä kommentoidaan ilman värilaseja.

Ekan pelin perusteella aika paksuja värilaseja löytyy etenkin näiden "puolueettomien" riveistä...

Tappara voisi vetää loppukauden vieraissa?
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
On tämä hei järjettömän hienoa jääkiekkoa juuri nyt. Jasun maalikin oli komea veto.
 

Mazoo78

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Toistaiseks KalPalta on ollut koko pelin Purje, Teline & Köydet ketju jäällä. Josko toiseen saatais muitaki jäälle..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös