Ei vittu, vieläkö kirvelee?Tuli tämä Bluessin rotta ja Kovanen jo mieleen tuosta Tyrväisen niitistä. Onneksi on turvakaukalot. Tyrväinen tarvitsisi kyllä omansa.
Voivitunvittu ja 1-3
Miksi juntit viheltää Komulle?
Öö, kyllä. Jos sä näet että Pelsuilla olisi ollut tuota maalin jälkeistä 3min ja sitä seurannutta jäähyä pidempi momentum, niin oot vittu nero. Tai että ne voisi viedä tän matsin. Katso peliä ja unohda noi tamimaiset haihattelut.Epäilen, että olisit erinomainen valmentaja. Näet tuloksen taakse loistavasti!
Mitä hohhoijaa? Kyllä minä olen kuullut, kun Lappeenrannassa huudetaan nuijaa kuorossa. Turha kiistää etteikö se olisi junttiuden määritelmä.Juntit..?? Hohhoijaa...
Miksi juntit viheltää Komulle?
Eri mieltä. Karvaus ja vauhti ollut oikeinkin hyvää. Nuo jäähyt vaan syö latausta, momentumia ja energiaa.
Muuten vitun naurettava linja noissa jäähyissä. Saipapeluri nojaa omaan mailaansa ja Nenonen nostaa normaalisti kiekontavoittelussa ja Saipapeluri kaatuu, kun tukikeppi häviää alta ja mikä jäähy arvottais... KAMPITUS ok!
Rinteeltä ensimmäinen sellainen peli että oli oikeasti epävarma ihan alusta asti ja olisin laittanut Järvisen vimeistään 2-0 jälkeen maalille.
Kyllä voi, eli alkaa taas pelata niin kuin Pelsut teki ennen tätä iltaa. Mutta hirveä pettymys Tyrväinen kyllä on. En nyt viitsi sanoa enempää, voi v. ...............Ellen väärin muista, Blood viime kausi ja Matikaisen puolustelut. Sitten se murskatappion lopun telomiset. Telomiset jatkuu näköjään tälläkin kaudella.
No, ei voi mitään.
Kyllähän se vähän. Eniten juuri Kovasen takia. Luin joskus kesällä jostain lehdestä (apu tai seura muistaakseni, selitykseksi se että aku ankkoja ei ollut) Kovasesta. Uran loppumisen jälkeen tuli masennus yms. Eli ihan nappiin ei kaikki mennyt tuonkaan jälkeen. En tiedä sitten miten tuohon pitäisi suhtautua, rumalla taklauksella pilataan toisen elämä pariksi vuodeksi ja varmaan myöhemminkin tuosta on vielä haittaa.Ei vittu, vieläkö kirvelee?
No lähtökohtaisesti minua ei kiinnosta kuka olis vastustajana, nuijia ne on kaikki, ketkä tuomaroi "huonosti" tai vastustajat jotka suorasti hyötyvät siitä. Ei siis henkilökohtaista.Mitä hohhoijaa? Kyllä minä olen kuullut, kun Lappeenrannassa huudetaan nuijaa kuorossa. Turha kiistää etteikö se olisi junttiuden määritelmä.
Ja mitä Komu on tehnyt ansaitakseen vihellykset?