To 2.5.2019 Otteluseuranta (Liiga}

  • 38 477
  • 585

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Hyvin ryöstää Sailio kiekkoja, asennepelaaja!
 

Ralph

Jäsen
Sailio tuntuu olevan edelleen Kärppien paras kenttäpelaaja tässä sarjassa, mikä sinänsä on hassua, kun kaverilla on edelleen kiikarit. Mutta ei se sitä estä, etteikö voisi erinomaisesti pelata, kuten Sailio tekee. Sanoisin, että Liigan aliarvostetuimpia pelaajia, kun saadaan edelleen kuulla haukkuja paskasta rottafilmaajasta Säiliöstä. Ei toki tässä finaalisarjassa, mutta välierissä viimeksi.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Viimeistely luokatonta. Liekö siinä on menolippu game seveniin.
 

Tikiti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Professori Aho, Dortmund ja Arsenal
Kärsivällisyyttä vaan ja samaa rummutusta. Kyllä se vielä tänään sinne uppoaa!
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Jaahas, aika laittaa oma korteni kekoon. Kaivellaanpas massit säästötililtä ja isketään kiinni HPK:n voitolle. (Junno, Kärpät voisi sitten hyvittää tämän taloudellisen menetyksen, käytän Mobilepayta ja kirjekuoretkin käy).
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Mieletöntä katsoa kuinka Sailio on kehittynyt HIFK-aikojen jälkeen. "Ihmiskyrpä" lempinimenä ei kyllä enää sovi.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Kerho seisoo omissa ja antaa liikaa tilaa Kärpille. Tosin Kerho seisoo myös yvllä. Vieläkin on vähän vaisua tuo pelaaminen. Parempaa kuitenkin kuin edellisessä pelissä.
 

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
En osaa puolueettoman katsojan näkökulmasta sanoa mutta onhan jumalauta ollut viihdyttävää peliä! Kävi miten kävi niin mä olen ainakin viihtynyt.
 

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Osat ovat vaihtuneet, ainakin osittain. Toivottavasti tulos ei ole sama.
Joo, aika erilainen peli mitä Oulussa. Toki olen sitä mieltä että HPK ei päässyt Oulussa niin laadukkaille paikoille säännöllisesti kuin Kärpät nyt. Myös liigan laukaisukartta tukee väittämääni. Toki semmoista "Nenosen tyhjä maali" -tyyppistä paikkaa ei ollut.
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
En osaa puolueettoman katsojan näkökulmasta sanoa mutta onhan jumalauta ollut viihdyttävää peliä! Kävi miten kävi niin mä olen ainakin viihtynyt.
Vaikee kuvitella parempaa lätkäviihdettä! Kiitos molemmille jengeille...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös