To 2.2.2023 Otteluseuranta (Liiga)

  • 9 069
  • 230

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Fontaine ei varsinaisesti ole ollut tänään se voittava pelaaja.
 

Normandia

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo
Eipä Teissala kakkoseksi noissa jää. :D Otti TuTossa pelatessaan turhia käytösjäähyjä. Kokoajan kiukutteli, mitä muutaman TuTon pelin olen nähnyt tälläkaudella.
 

Inexis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eipä Teissala kakkoseksi noissa jää. :D Otti TuTossa pelatessaan turhia käytösjäähyjä. Kokoajan kiukutteli, mitä muutaman TuTon pelin olen nähnyt tälläkaudella.
Joo varmasti, lähti helvetin heppoiseen lyöntiin ähisemään. Propsit siitä et töni takasin loppuunasti eikä heitelly hanskoja hölmönä veke.
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eipä Teissala kakkoseksi noissa jää. :D Otti TuTossa pelatessaan turhia käytösjäähyjä. Kokoajan kiukutteli, mitä muutaman TuTon pelin olen nähnyt tälläkaudella.
Tämän kauden IFK on ollut siitä erikoinen että "junnut" ovat olleet kovimpia antamaan kuittia kaikissa tilanteissa.

Juurikin Teissala & Halttunen on etenkin kunnostautunut siinä että jos vähääkään jotain kovempaa taklausta tms tulee niin ovat asiasta muistuttamassa.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Piippola vai mikä se nyt oli yrittää hakea henkeä Lukkoon. Aivan oikein.
Meilläkin on toiselta teiltä saatu Ode joka kyllä tekee saman tarvittaessa.
Respect ja oodi näille joukkueelle pelaajille jotka tekee työtä jota ei kaikki näe.
 

Silppuri

Jäsen
Kuusi minuuttia aikaa kuusi minuuttia aikaa
 

Liitteet

  • saukkonen.jpg
    saukkonen.jpg
    65,9 KB · kertaa luettu: 56
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös