To 2.11.2023 Ilves - Kärpät

  • 3 724
  • 53

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
Tuo kommentti juontui Beukeboomin kommentista, Kärpät pelasi hienon pelin, mutta eivät voittaneet "valtavaa mestarisuosikkiaa", mielestäni. Voittivat maksimissaan yhden suosikeista...
En siis ole itse sitä mieltä, että Ilves olisi "valtava mestarsisuosikki".

Yritin olla sarkastinen, näemmä karille meni.
 

Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca
Kyllähän Ilves on valtava mestarisuosikki, kun tappiotkin ovat itse aiheutettuja, mutta onneksi Kärpillä kävi tuuri ja sattuivat Areenalla olemaan kun näin kävi.

Kärppien nuorelle koulupoikalaumalle ikimuistoinen luokkaretki Tampereelle - kyllä tätä kelpaa Jumprun tiskillä kertoa vielä vuosikymmenten päästäkin! David vs Goljat!

Onpas jotenkin herkkähipiäisen kuuloista hassuttelua. Mistä lie kumpuaa, vaikkei nopealla katsauksella mitään provosoivaa ole edes heitetty. Eiköhän kaikki ole sitä mieltä, että Kärpille täysin ansaittu voitto. Ilves aloitti hyvin, mutta terävyys uupui. Kärpät oli paikoissaan, sekä oman maalin edustalla hyvin valppaana ja nollasi Ilveksen ylivoimat tylysti. Tuo Turusen maali kahden tuhlatun yv:n jälkeen katkaisi kyllä kamelin selän ja loppupeli meni vähän pelailuksi. Onnea Ouluun kolmesta pisteestä.
 

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
Onpas jotenkin herkkähipiäisen kuuloista hassuttelua. Mistä lie kumpuaa, vaikkei nopealla katsauksella mitään provosoivaa ole edes heitetty.

Älä turhaan ole huolissasi herkkähipiäisyydesteni - eilinen oli yksi runkosarjan kuudestakymmenestä ottelusta, eikä sitä 6kk päästä muista kukaan missään leirissä.

Kunhan höpöttelin työaikani kuluksi keskustelupalstalla..
 

PunainenKukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, ManU, Classic
Menee muuten hieman jossittelun puolelle tässä tapauksessa kun joukkue teki neljä maalia vähemmän kuin vastustaja. Ei mulla muuta.

Samaan tapaan minäkin voisin sanoa, että jos olisi Kärpillä paremmin osunut niin olisi ollut kaksnumeroiset taululla.
Nimenomaan jossittelua olikin viestini, mutta parempi niin että niitä oikeita maalintekopaikkoja oli kuin se että olisi hävinnyt "satanolla" ilman hallintaa.. no näin marraskuun pimeydessä suotakoon yksi ohipeli kunhan ei tule tavaksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös