En ottanut kantaa mihinkään muuhun kuin omiin silmiini. Tämähän on keskustelupalsta, eikö?
En muistaakseni missään ole kirjoittanut esim. että Pesosen jäähy olisi aiheeton. Mielestäni vain jäi yksi laitataklausjäähy viheltämättä.
On anteeksi antamatonta lukea näitä viestejä kuin piru raamattua...
Onko JYPin ns.VIP-ketju tehnyt vielä yhtäkään maalia uudella Synergia Areenalla?
Tuomarit tekevät virheitä, ihmisiä kun ovat. Kuinka usein heidän virheensä lopulta ratkaisevat otteluita?
Virtanen teki voittomaalin Tapparaa vastaa avausottelussa Mäntymaan syötöstä ja yksi puhdas VIP löytyy Lukko ottelun 1-1 V (I-P)Onko JYPin ns.VIP-ketju tehnyt vielä yhtäkään maalia uudella Synergia Areenalla?
Häh? Johan ne ekassa matsissa teki pari.
Kirjoitin "Mielestäni oikea tulkinta", joten kyseessä ei lienee kauhean iso tuomari dissaus. Olen itse toiminut parissa lajissa tuomarina ja olen 99% varmasti Suomen pahin puusilmä, mutta digiboksin kanssahan on helppo minun(kin) briljeerata. Nojoo, jatketaan pelin seuraamista.
Peace. OK?
Selvä. Radiossa puhelivat, ettei Immonen ja Pihlman kumpainenkaan ole vielä onnistunut maalinteossa SA:lla. Ilmeisesti sitten Virtanen laittanut limppua häkkiin.
Tappara kaventaa
4 - 1
Ville Nieminen
Jyväskylässä Määttä taklannut päähän jotain ja ei edes jäähyä. Kauheeta itkua Radion Suomen toimittajalta. Tilannetta näkemättä voin sanoa, että ihan kiva, kun ei joka taklauksesta saa viiden pelin pannaa.
Jyväskylässä Määttä taklannut päähän JYPin pelaajaa ja ei edes jäähyä. Kauheeta itkua Radion Suomen toimittajalta. Tilannetta näkemättä voin sanoa, että ihan kiva, kun ei joka taklauksesta saa viiden pelin pannaa.
Määttä ajeli Jaatisen paskaksi. Kiitos Pori ja Ässät. Ensi kaudella pääsettekin telomaan D Teamin miehiä! Sikalauma
Määttä ajeli Jaatisen paskaksi. Kiitos Pori ja Ässät. Ensi kaudella pääsettekin telomaan D Teamin miehiä! Sikalauma
Jyväskylässä Määttä taklannut päähän JYPin pelaajaa ja ei edes jäähyä. Kauheeta itkua Radion Suomen toimittajalta. Tilannetta näkemättä voin sanoa, että ihan kiva, kun ei joka taklauksesta saa viiden pelin pannaa.