To 19.8.2021 Ilves - HIFK

  • 4 552
  • 69

k0mpat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No perhana! Oli tuollainen nappula jäänyt täysin huomaamatta. Joskus aiemmin kun samaa säätöä ollut nettistriimeissä, niin olen käyttänyt peilausta. Silloinhan se luurin muu käyttö vasta jäissä onkin, mutta saapahan isommalle ruudulle näkymään.
Nyt tuli eräkatko hyvään paikkaan, niin ei pääse täysin testaamaan, mutta josko tämä tällä lähtisi.
Niin se oli kuitenkin euron palvelun vika vaikka sulla monen euron laitteet. ;)
 

444

Jäsen
Niin se oli kuitenkin euron palvelun vika vaikka sulla monen euron laitteet. ;)
Varmaan useammalla eurolla sitten olisi saanut sen nappulan suoraan lähetykseen mukaan. Euron palvelussa olen valmis hyväksymään sen, että joudun kyselemään muualta apua tuon airplayn toimivaksi saattamiseen. Kalliimmassa palvelussa olettaisin saavani kaiken tarvittavan kerralla näkyviin.
Mutta eipä tästä tämän enempää, kun homma nyt toimii. Paitsi kentällä ei näemmä ollenkaan.
 

masa90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Nhl
On kyllä hirveän sekavan ja huonosti organisoidun näköistä Ilveksen peli. Muutamalla yksilösuorituksella roikkuu mukana, muuten peli samankaltaista selviytymistä kun viime keväänä.

Vaikka on vain reenimatseja niin olen Myrrän suhteen hiukan huolissani.
 

Dr.Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Detroit Red Wings, Caps, NO Saints
On kyllä hirveän sekavan ja huonosti organisoidun näköistä Ilveksen peli. Muutamalla yksilösuorituksella roikkuu mukana, muuten peli samankaltaista selviytymistä kun viime keväänä.

Vaikka on vain reenimatseja niin olen Myrrän suhteen hiukan huolissani.
Juu, toki rosterissa paljon muutoksia ettei sinällään ihme.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kuka on Ilveksen #12? Melko kyseenalaisesti kävi taklaamassa polvillaan olluttaa Salinia, jonka päälle vielä ronskisti repi mailaansa kun tämä takertui Salinin kroppaan kyseisessä tilanteessa.
 

Satunnainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kuka on Ilveksen #12? Melko kyseenalaisesti kävi taklaamassa polvillaan olluttaa Salinia, jonka päälle vielä ronskisti repi mailaansa kun tämä takertui Salinin kroppaan kyseisessä tilanteessa.
Mäntykivi. Olisi pitänyt jättää taklaamatta, koska ainakin näytti siltä, että olisi kyllä ehtinyt välttää kontaktin. Se maila taasen ei kyllä näyttänyt mitenkään vahingossa tarttuneen, vaan ihan tarkoituksella puristettuna käsivarren ja vartalon väliin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös