Waheebilla porkkana-kalsarit jalassa?
Kemmu veti yläkierteelläKemiläisen viivakuti Kärppien vaihtoaitioon :D
Eikös Waheeb ole Oulusta lähtöisin, vai olenko käsittänyt väärin?
Eikös Waheeb ole Oulusta lähtöisin, vai olenko käsittänyt väärin?
On, tosin joskus olen kuullut että olisi enemmän AC Oulun miehiä eli futisjäbä, mutta en osaa sanoa. Pesäpallojutuissa ollut kanssa kaiketi jonkun verran mukana.Eikös Waheeb ole Oulusta lähtöisin, vai olenko käsittänyt väärin?
On Oulusta WaheebEikös Waheeb ole Oulusta lähtöisin, vai olenko käsittänyt väärin?
Kotoisin ja kotoisin... Mutta joo. Asunut Oulussa aiemmin pitkän tovin.Eikös Waheeb ole Oulusta lähtöisin, vai olenko käsittänyt väärin?
Samoin kuin oli Heshkalla. Onkohan jää ihan kunnossa vai täriseekö vaan?Tapparalla on vaarallisia kuteja yv:llä :DD
Jep, ja nyt kun keskustelua tästä tuli niin mm. itse Erkkakin on tätä mieltä.Ihme miten tuo asia ohitettiin täysin. Itsekin pidän Mikkiä suurimpana tekijänä menestykselle.
Näin näen sen myös. Ruohonjuuritasolla tehdään se tärkeä työ. Onneksi tuossa on menty eteenpäin sentään niistä pahimmista ajoista, eli esim. 80-luvun monesta hukatusta ikäluokasta.Luistelussa ollaan enemmänkin jäljessä, ja se ongelma ei ole pelitapojen vika, vaan se lähtee ihan junnuista ja yksilö valmennuksesta.
Arvoisat oululaiset. Jättäkää jo se pohjoisen huutaminen. Tunnen suurta myötähäpeää siitä, vaikka nyt olen muuten ehdottomasti Kärppien puolella. Kyllä kaikki tietää, että Kärpät on pohjoisesta.
Sihvonen on maailman napa, joten luonnollisesti kaikki muut on väärässä ja voidaan täysin eliminoida.Tervettähän se vaan on, että löytyy erilaisia näkemyksiä. Ei sen vuoksi kannata Nokelaista studiosta ajaa pois, kuten Sihvonen tekisi.
Loppuu joo, Poju kielsi käytön.Lopettakaa te sen oijoijoin hoilaaminen. Turkulaiset vois lopettaa sen hunajan huutamisen...
Eikai tosissaan?Loppuu joo, Poju kielsi käytön.
Vittu tuo Kärppien prässi on välillä timanttia, hirveitä virheitä saadaan Tapparan pelaajille tuota kautta.