To 19.4.2018 Otteluseuranta (Liiga)

  • 54 411
  • 548

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Eikös Waheeb ole Oulusta lähtöisin, vai olenko käsittänyt väärin?
On, tosin joskus olen kuullut että olisi enemmän AC Oulun miehiä eli futisjäbä, mutta en osaa sanoa. Pesäpallojutuissa ollut kanssa kaiketi jonkun verran mukana.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Aho, Saravon Pekka

JPL

Jäsen

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Ihme miten tuo asia ohitettiin täysin. Itsekin pidän Mikkiä suurimpana tekijänä menestykselle.
Jep, ja nyt kun keskustelua tästä tuli niin mm. itse Erkkakin on tätä mieltä.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Luistelussa ollaan enemmänkin jäljessä, ja se ongelma ei ole pelitapojen vika, vaan se lähtee ihan junnuista ja yksilö valmennuksesta.
Näin näen sen myös. Ruohonjuuritasolla tehdään se tärkeä työ. Onneksi tuossa on menty eteenpäin sentään niistä pahimmista ajoista, eli esim. 80-luvun monesta hukatusta ikäluokasta.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Nuo Vallinin väsyneet jutustelut on kyllä hauskoja. Mukavaa kuunnella, kun kaverit selostamossa heittelee puolin ja toisin noita juttuja.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Arvoisat oululaiset. Jättäkää jo se pohjoisen huutaminen. Tunnen suurta myötähäpeää siitä, vaikka nyt olen muuten ehdottomasti Kärppien puolella. Kyllä kaikki tietää, että Kärpät on pohjoisesta.

Lopettakaa te sen oijoijoin hoilaaminen. Turkulaiset vois lopettaa sen hunajan huutamisen...
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Ei tule Haapalasta koskaan nhl-pelaajaa. Sanoin tuon jo syksyllä mutta toistetaan nyt.
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Tervettähän se vaan on, että löytyy erilaisia näkemyksiä. Ei sen vuoksi kannata Nokelaista studiosta ajaa pois, kuten Sihvonen tekisi.
Sihvonen on maailman napa, joten luonnollisesti kaikki muut on väärässä ja voidaan täysin eliminoida.
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Turha manselaiste buuata, kun Kärpät rauhottaa. Eihän ketää ole kieltänyt karvaamasta, kuten Kärpät.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös