flintstone
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Nelliiii! Haastakaa paskat! 2-1.
Kyllä me ollaan saatu niin paljon paskaa niskaamme kaikesta, et anna ees jollain meidänkin ylpeillä :DHuvittaa kyllä ainainen "pelin taso" -korttinne. Tekee varmasti faneistakin jotenkin parempia ihmisiä kun pitää elvistellä moisella ylemmyyden tunteella.
Se on oikein mukavaa, että viihdytte porukalla seuraamassa parasta lätkää, mitä Suomessa pelataan. Oli se sitten paikanpäällä katsottuna tai Viasatin palveluiden kautta.
No jaa, NHL maistuu kyllä paremmin mitä tämä.
Huvittaa kyllä ainainen "pelin taso" -korttinne. Tekee varmasti faneistakin jotenkin parempia ihmisiä kun pitää elvistellä moisella ylemmyyden tunteella.
Savimattia joudutte odottelemaan vielä, mut Konnan saatte ens kaudeks. Haapalan saatte sit yli 30 kybäsenä. Lehtosta ette koskaan!Kaikki Jokerien pelaajatkin on entisiä tai tulevia Tapparan miehiä,
No, jos NHL ei maistuisi KHL:ää ennen, niin pitää olla ymmärryksessä vika. Mä luulen et aika moni Jokereiden kannattaja katsoo suosikki NHL-joukkueensa peliä pelillisessä mielessä mielummin, mitä KHL-matsia, koska näidenkin välillä ero on valtava.
Mutta mitä tulee Liigan ja KHL:n pelien eroon tasossa, niin jos vertaa peruslaukausta, taklausta ja syöttötaitoa, niin onhan ero nyt valtava. Siksi juuri on kiva, että Liigaa aktiivisesti seuraavat ihmiset näkevät myös Jokereiden pelejä ja voivat ihannoida heidän peliä.
Tuskin tarvii kauheasti valehdella jos sanoo, et siinä on NHL:n ulkopuolisen maailman top 10- 15 hyökkääjäNelli on just yksi niitä tylsiä tuntemattomia pelaajia, jotka eivät kiinnosta oman elämänsä miksuja, paksuja ja pöksyjä.
Tää on kyllä niin totta. Vanhaan hyvään aikaan oli arvostettu taito napauttaa vihulta maila irti, tietenkin osumatta näpeille.Jääkiekon selkeästi raivostuttavin jäähy on tuo, kun pelaaja pudottaa mailansa, kun siihen tulee vähänkin osumaa. Ymmärrän, että kirveslyönnistä lähdetään kaakelille, mutta tuo Anttilan jäähy oli aivan posketon.
Miksi se Liiga tähän nyt täytyy vetää?
Tällä hetkellä Jokerit tarjoaa parempaa katsottavaa, mitä "haluatko miljonääriksi", "aikauisen naisen joulukalenteri", "päivän sää" tai tanskalaisen maajussin joulu".
Siitä on meikäläisen kohdalla kyse.
Sana pelistäkin. 2-1 johto vie ehkä katseilta siltä, että puolustuspelaamisen tiiviys on heikentynyt edellispeleistä. Ellei parane, tupaan tulee, kuten asian ilmaisisi eräs Jokerien entinen pelaaja.
Toisaalta voi kysyä, että olisiko veskan pitänyt jäädä odottelemaan Jessen poistumista maalivahdin alueelta tai yrittää livahtaa sinne jotenkin osumatta Jesseen. Itsekin olisin kyllä maalin hyväksynyt, mutta ymmärrän myös hylkäämisen. Hyvin pelattu/feikattu veskalta.Jesse seisoo maalin edessä ja veskari tulee itse päälle ja kaatuu itse. Itsehän toi veskari hölmöilee ja ei ole edes maalilla, väistääkö Jessen ois pitänyt?
Nelli on just yksi niitä tylsiä tuntemattomia pelaajia, jotka eivät kiinnosta oman elämänsä miksuja, paksuja ja pöksyjä. Kelpaa minulle kuitenkin.
Toisaalta voi kysyä, että olisiko veskan pitänyt jäädä odottelemaan Jessen poistumista maalivahdin alueelta tai yrittää livahtaa sinne jotenkin osumatta Jesseen. Itsekin olisin kyllä maalin hyväksynyt, mutta ymmärrän myös hylkäämisen. Hyvin pelattu/feikattu veskalta.