Vuokralainen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kerho! Arsenal
Onhan toi Kerho ollut tämän pelin alun aivan umpipaska. Kaiken kruunasi yv:llä päästetty maali. Noh, Pantsen mielestä yv oli varmaan taas hyvää.
Olihan se Karevaaran suupasu ihan lässynlää lehmänhenkäys kyllä. Mutta juu, helppohan sitä on lyötyä lyödä ja potkia kuollutta aasia. Ei noista kukaan vetää osaa niin sinänsä tähän on tottunut.Juu. Lähinnä tarkoitin sitä, että kun KalPa laukoo se on huikea laukaus, ja kun taas Kerho laukoo niin se laukaus on löysä yms.
Jo, vieressä oleva tuomari nosti käden ylös. Siis hetkonen, eikö tuosta tullutkaan yv:tä? :D.Mitä helvettiä tuomari, oli nostamassa käden mutta laski sen puolessa välissä takaisin alas.
Onhan tuo aivan häikäisevä ylivoimaviisikko. Ihan kelpo viisikko kentälle, kun puolustetaan lopussa johtoasemaa, vaikka neljä hyökkääjää onkin. Mutta että ylivoimalle, aloittavaksi ylivoimaketjuksi.Jäätävä oli ylivoima Kerholta ja täysin oikeat miehet pyörittämässä: Jasu, Paajanen, Koivisto, Liedes, Bruun
Näinkö mä äsken omiani? TUomari nosti käden pystyyn, kun Savinainen kaadettiin. IFK:n pelaajat koski pari kertaa kiekkoon ja lopetti pelaamisen odottaen jäähyä. Sitten kuitenkaan ei jäähyä koskaan tullut?
Tästähän saadaan "kovaa peliä bostonissa" -sarjalle uusi jatko-osa nimeltään "kovaa kusetusta kuopiossa" : DKuopiossa jos on nyt 3 numerolla alkava yleisömäärä niin on kovan luokan kusetusta. HPK nyt ei mikään yleisömagneetti Kuopiossa ole mut onhan tuolla nyt varmaan jotain 2500 maximissaan katsojia
Näinkö mä äsken omiani? TUomari nosti käden pystyyn, kun Savinainen kaadettiin. IFK:n pelaajat koski pari kertaa kiekkoon ja lopetti pelaamisen odottaen jäähyä. Sitten kuitenkaan ei jäähyä koskaan tullut?
No, kyllä siellä jäi muutama Tapparan toteuttama rike tuota ennen viheltämättä. Ja mun silmääni näytti, että Savinainen olis kontannut ilman tota pientä mailakontaktiakin.Et sä omias nähny. Siellä toinen dumareista veti vähän aikaa käsi kypärän päällä. Huvittava tilanne kaikkinensa. Niin joo ja selvä jäähyn paikka. Ei tahallinen kamppi, mutta kamppi kuitenkin.
No tuomarin koomailua tuo jäähy oli. Ei todellakaan ollut kakkosen paikka, joten tuomari lahjoitti Kärpille.Pirnes 0-2. Koiviston typerä jäävy yv:llä kostautui