To 19.11.2015 Otteluseuranta (Liiga)

  • 39 623
  • 462

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Onhan toi Kerho ollut tämän pelin alun aivan umpipaska. Kaiken kruunasi yv:llä päästetty maali. Noh, Pantsen mielestä yv oli varmaan taas hyvää.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Perkele kun toi maalinteko on taas hankalaa. Muuten toimii kaikki ihan normaalisti ja vastustaja on köysissä.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Kuopiossa jos on nyt 3 numerolla alkava yleisömäärä niin on kovan luokan kusetusta. HPK nyt ei mikään yleisömagneetti Kuopiossa ole mut onhan tuolla nyt varmaan jotain 2500 maximissaan katsojia
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Juu. Lähinnä tarkoitin sitä, että kun KalPa laukoo se on huikea laukaus, ja kun taas Kerho laukoo niin se laukaus on löysä yms.
Olihan se Karevaaran suupasu ihan lässynlää lehmänhenkäys kyllä. Mutta juu, helppohan sitä on lyötyä lyödä ja potkia kuollutta aasia. Ei noista kukaan vetää osaa niin sinänsä tähän on tottunut.

Jäätävä oli ylivoima Kerholta ja täysin oikeat miehet pyörittämässä: Jasu, Paajanen, Koivisto, Liedes, Bruun
 

Ylähirsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tappara on kyllä todella vaarallinen hyökkäyspäässä, kunhan ensin selviytyvät sinne. Eiköhän peli tasoitu toiseen erään ja tästä otetaan parilla maalilla turpaan.
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Näinkö mä äsken omiani? TUomari nosti käden pystyyn, kun Savinainen kaadettiin. IFK:n pelaajat koski pari kertaa kiekkoon ja lopetti pelaamisen odottaen jäähyä. Sitten kuitenkaan ei jäähyä koskaan tullut?
 

Ralph

Jäsen
Jäätävä oli ylivoima Kerholta ja täysin oikeat miehet pyörittämässä: Jasu, Paajanen, Koivisto, Liedes, Bruun
Onhan tuo aivan häikäisevä ylivoimaviisikko. Ihan kelpo viisikko kentälle, kun puolustetaan lopussa johtoasemaa, vaikka neljä hyökkääjää onkin. Mutta että ylivoimalle, aloittavaksi ylivoimaketjuksi.
 

kyykäärme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Tulipa erikoinen estämisjäähy Toni Koivistolle. Kärppäpelaajalta tippui maila, kun Koivisto luisteli sitä päin.
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
Näinkö mä äsken omiani? TUomari nosti käden pystyyn, kun Savinainen kaadettiin. IFK:n pelaajat koski pari kertaa kiekkoon ja lopetti pelaamisen odottaen jäähyä. Sitten kuitenkaan ei jäähyä koskaan tullut?

Et sä omias nähny. Siellä toinen dumareista veti vähän aikaa käsi kypärän päällä. Huvittava tilanne kaikkinensa. Niin joo ja selvä jäähyn paikka. Ei tahallinen kamppi, mutta kamppi kuitenkin.
 

Visiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkue, Kuopion KalPa
Kuopiossa jos on nyt 3 numerolla alkava yleisömäärä niin on kovan luokan kusetusta. HPK nyt ei mikään yleisömagneetti Kuopiossa ole mut onhan tuolla nyt varmaan jotain 2500 maximissaan katsojia
Tästähän saadaan "kovaa peliä bostonissa" -sarjalle uusi jatko-osa nimeltään "kovaa kusetusta kuopiossa" : D
Peli on kyllä ....erikoista.
 

Jindebyne

Jäsen
Näinkö mä äsken omiani? TUomari nosti käden pystyyn, kun Savinainen kaadettiin. IFK:n pelaajat koski pari kertaa kiekkoon ja lopetti pelaamisen odottaen jäähyä. Sitten kuitenkaan ei jäähyä koskaan tullut?

Katsoin itse samaa, että käsi olisi noussut ja yleisön reagointikin viittasi tähän. En nyt ainakaan sitten ihan omiani kai nähnyt?

Hyvä ensimmäinen erä Nordiksella. Vauhdikasta lätkää, jossa molemmilla paikkoja tehdä enemmänkin maaleja kuin tuo Savinaisen erän ainokainen.
 

Latzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukon ylivoima pysähtyy nyt aina Vahalahdelle ja mitään ei tapahdu. Mielikuvitus ja suoraviivaisuus puuttuu täysin
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Kärpät 0-2 johtoon, ylivoimalla Esa Pirnes
 

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näinkö mä äsken omiani? TUomari nosti käden pystyyn, kun Savinainen kaadettiin. IFK:n pelaajat koski pari kertaa kiekkoon ja lopetti pelaamisen odottaen jäähyä. Sitten kuitenkaan ei jäähyä koskaan tullut?

Oikein näit. Ihme arpomista, kampitusta tuossa ei uusinnan perusteella näyttänyt olevan. Mitä itse katoin, maila ei osunu luistimeen, voi olla että näin väärinkin.

HIFK merkkisesti mentiin eka erä muuten paitsi maaleissa. Mitä pidemmälle erä meni, sen paremmin Tapparakin alkoi päästä peliin kiinni.
 
Viimeksi muokattu:

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Miten minulla on semmoinen mielikuva, että liigan sivut ei joskus menneisyydessä pelittäneet? About n. joka ilta.

Jahas, johan alkoi toimia
 

Borre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tapparan hyökkäyspeli ei meinannut lähteä millään käyntiin. Paineettomassakin tilassa helpot syötö ohi ja kiekko pomppi lavoissa. Muutamat pistohyökkäykset tuottivat kuitenkin maalin ja pari muuta huippupaikkaa. Karhunen oli harvinaisen varma ja Lajunen vierailijoiden paras.

Parantaa pitää paljon, jotta pisteitä lähtee matkaan.
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Et sä omias nähny. Siellä toinen dumareista veti vähän aikaa käsi kypärän päällä. Huvittava tilanne kaikkinensa. Niin joo ja selvä jäähyn paikka. Ei tahallinen kamppi, mutta kamppi kuitenkin.
No, kyllä siellä jäi muutama Tapparan toteuttama rike tuota ennen viheltämättä. Ja mun silmääni näytti, että Savinainen olis kontannut ilman tota pientä mailakontaktiakin.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Pirnes 0-2. Koiviston typerä jäävy yv:llä kostautui
No tuomarin koomailua tuo jäähy oli. Ei todellakaan ollut kakkosen paikka, joten tuomari lahjoitti Kärpille.
 

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Kerho-pelissä ei tuomarin käsi noussut vastustajan rikkeen merkiksi kertaakaan ylös. Tänään sen sijaan nousi, mutta jätettiin sit kuitenkin viheltämättä. Jos sitten ensi viikolla saataisiin se mies sinne boksiin asti.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Lukko voi haistaa erätauolla pitkän ja vanhan vitun. Josko sitten taas jalka alkaisi liikkua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös