Jukan takahiukset
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko. Mälsä pierumäki kiekko.
Jaahas, peli taitaa saada ratkaisunsa. Lukolle kahden miehen av.
Ja tuomarit taas kerran suosii Kärppiä, yllättyneet?
Näytti Masuhrilla menevän paskat housuun tuossa :DBrookbank vs. Masuhr naytti olevan tilauksessa.
Mun puolesta Tappara saisi poistua vaikka KHL:ään. Vitun ärsyttävä joukkue kaikkinensa. Ikuinen riesankappale meidän joukkueelle.
Täällä yksi. Kiekottoman estämisiä ei ole kuin yksi kotijoukkueelta vihelletty..Ja tuomarit taas kerran suosii Kärppiä, yllättyneet?
Täällä yksi. Kiekottoman estämisiä ei ole kuin yksi kotijoukkueelta vihelletty..
Tätä en epäile lainkaan. Vituttaa, että matsit pitää ratkaista loppuhetkillä tilanteisiin, joissa ei ole minkäänlaista pelillistä panosta.Kyllä tähän vielä joku kummallinen tasoitusjäähy saadaan.
Pakko nostaa kyllä hattua tolle Tapolan Tapparalle. 2 helvetin tärkeätä palasta puuttuu hyökkäyksestä. Hienoa ja älyttömän sitoutunutta pelaamista ehkä about vaikeimmassa vierashallissa.
Dixonin onnistumisista eniten fiilareissa !
Ja HIFK on edelleen mun papereissa se kovin este mestaruuteen
Juuri aiemmin Lukko sai ilmaisen ylivoiman Keräsen "huitomisesta". Samoin Puljujärvi jäähylle edellissessä erässä, kun Niskala itse kompuroi. Outoja jäähyä molemmin puolin tänään.
Näytti Masuhrilla menevän paskat housuun tuossa :D
No täytyyhän noitten tuomareidenkin jotain tehdä matkakorvauksien eteen.Nää on outoja pelejä, missä jäähyjä aletaan jakaa urakalla vaikka mitään varsinaista syytä siihen ei ole. Pääsääntöisesti on menty pilli taskussa -linjalla illasta toiseen, joten on se jotenkin väsynyttä että ihan siistissä ja hyvässä matsissa on pakko aloittaa tuo jäähykierre tuomareiden osalta.