Kuka on tämä Lukko matsin selostaja? Vaikuttaa lievästi sanottuna puolueelliselta.
Paskat, ihan tasaisen näköinen kartta tuo on, mitään eroa joukkueiden välillä. Etkö sä nyt huomaa?On toi KAL-HPK laukaisukarttakin ihan sen näköinen miltä peli vaikuttaa. KalPalla 9 vetoa suoraan maalin edestä parhaalta paikalta, näistä kolme maalia. Kertsillä yksi yritys.
No ei ollut Aittokallion maali, mutta onhan tämä taas aika keskinkertaista suorittamista...
Täällä kyllä samat kuvitelmat. Koiviston maalikin oli komein ehkä ikinä (liioittelua)Okei, kiitos. Kuvittelin ennenmin raumalaiseksi, joten kai kuvittelin vain omiani. Tai sitten se symppaa Lukkoa.
Äläääs nyt siellä manaile. Aina kun aletaan läpsytellä toisiamme perseille ja tisseille että juu tää on ny selvä homma niin sitten kohta jo 4 -4 tasurista jatkoajalle männään ja tavallisesti sitten kiekko pomppaa lopuks oman veskan kypärästä yläriman kautta omaan mualiin. Olen nähnyt peli jossa johdettiin 5- 1 ja lopputulos oli 5-6 tappio, eli siinä rupesi jo naurattamaan kun ei muuta voinu. Peli kestää 60 minuuttia, vaikka oli 8- 0 toisen erän jälkeen olen oppinut kantaperseen kautta. Peli pitää pelata ensin LOPPUUN ennenkun juhlitaan. Tässön verta, hikeä ja keskikaljaa kulunut ennenkun ilta on täysi : DJostakin syystä tuli hymähdettyä ihan ääneen tälle. Ole ihan huoletta. Teillä ei ole ollut mitään hätää avausmaalin jälkeen. Vaikka pelaisitte loppumatsin kolmella pelaajalla(maalivahti mukaanluettuna) niin voittaisitte silti.
Taitaa olla vasta kauden toinen matsi jossa KalPa tekee (vähintään) neljä maalia? Harvinaista herkkua siis.
Vaihdetaan päikseen, Karhunen sinne ja Aittokallio paluupostissa Manseen.
Joo mä en sen kummemmin ole tätä matsia seuraillut, mitä nyt HIFK - Tappara matsin erätauoilla vilkuillut. Juurikin tuon jälkeen tuli viimeistään aika erikoinen fiilis, maali oli kuitenkin tuollainen aika perus onetimeri ylivoimalla...Täällä kyllä samat kuvitelmat. Koiviston maalikin oli komein ehkä ikinä (liioittelua)
Joo mä en sen kummemmin ole tätä matsia seuraillut, mitä nyt HIFK - Tappara matsin erätauoilla vilkuillut. Juurikin tuon jälkeen tuli viimeistään aika erikoinen fiilis, maali oli kuitenkin tuollainen aika perus onetimeri ylivoimalla...
Äläääs nyt siellä manaile. Aina kun aletaan läpsytellä toisiamme perseille ja tisseille että juu tää on ny selvä homma niin sitten kohta jo 4 -4 tasurista jatkoajalle männään ja tavallisesti sitten kiekko pomppaa lopuks oman veskan kypärästä yläriman kautta omaan mualiin. Olen nähnyt peli jossa johdettiin 5- 1 ja lopputulos oli 5-6 tappio, eli siinä rupesi jo naurattamaan kun ei muuta voinu. Peli kestää 60 minuuttia, vaikka oli 8- 0 toisen erän jälkeen olen oppinut kantaperseen kautta. Peli pitää pelata ensin LOPPUUN ennenkun juhlitaan. Tässön verta, hikeä ja keskikaljaa kulunut ennenkun ilta on täysi : D
Paskat, ihan tasaisen näköinen kartta tuo on, mitään eroa joukkueiden välillä. Etkö sä nyt huomaa?