To 19.10 HIFK - Jokerit

  • 31 287
  • 177

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
yki kirjoitti:
Ikävä kyllä monella Narrilla on kusi noussut ja nyt päähän... Mutta katsotaan eteenpäin, jos Jokerit 'romahtaa' niin millainen on fiilis sitten.

Nöyränä eteenpäin, ainakin minun kohdallani.

En tiedä keitä tarkoitat, mutta ainakin tässä topicissa ei mielestäni olla kuljettu rotsi auki, vaan heitetty pientä kuittia naapurin suuntaan. Se on mielestäni ihan jees. Ainakin itse olen koko ajan varpaillani ja viime kausi kummittelee takaraivossa ja kun lukee Jokeriosion useita negatiivisia kirjoituksia, vaikka hyvin meneekin tällä hetkellä niin luulenpa, että aika monella on sama tilanne kuin meikäläisellä.

Paikallispeleissä voitot yksinkertaisesti vain maistuvat muita makeammilta. Niin se on aina ollut ja tulee olemaan, oli ottelumäärä sitten mikä tahansa.
 

luukkumies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, maajoukkue , voima
Näsä kirjoitti:
Hienoa tyotä Iltasanomilta jälleen. Nyt lehti kirjoittelee että pelistä puuttu kiihkeys ja pelaajat pelasivat silkkihansikkain. Miksiköhän?

..Iltalehdessä on vielä huikeampaa tuo kiekkojournalismi. Katsokaa nettiversion kuvakollaasi eilisestä ottelusta.
Kannattaa kiinnittää huomio ainakin joukkeiden nimiin ( ja tähän kohtaan irviö ).
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Meidän Jokerien kannattajienhan pitäisi olla surun murtamia kaiken aikaa kun kontattiin viime kausi! Eikä se mitään, että johdetaan liigaa, sillä muistakaapas nyt kaikki se viime kausi, ei ole siis mitään aihetta tyytyväisyyteen!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös