To 18.9.2014, Liigan otteluseurantaketju

  • 56 715
  • 292

Zamboni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Näytti siltä, että kiekko olis osunu maalin edessä olleeseen Maalahteen. Jos siitä muutti suuntaa, niin sitten ehkä vähän anteeksi Bernardille.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Ei ehkä loppuumyyty, mutta itse odotin että ihmiset olisivat aika innostuneita menemään hallille katsomaan liiga-Sportia.
Kuten sanoin, kabinetilla on aika paljon vaikutusta.

2-1! KÖRKKÖ!
 

Marre

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, (HIFK)
Voi Andy, Andy. Mistähän me löydetään seuraava kakkosvahti tuhottavaksi?
 

Jugger77

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kappas peli onkin 2-1 No tuo ei mennyt Andyn piikkiin. Hyvin on vauhtia pelissä. Nyt pitäisi SaiPan tulla ylivoimalla tasoihin.
 

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nyt pois se Andy sieltä, itse seuraan peliä livetulosten kautta, mutta ei hyvää päivää.
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kivasti pomppii Sportille, mutta hyvällä joukkueellahan sitä tuuria tunnetusti on :) Körkölle suo kyllä onnistumisia!
GO Sport!
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Bernhardilaisella on jo kolme torjuntaa ja vain kaksi päästettyä maalia. Prosentti kuitenkin yli 50%.

Eihän Hattunen tehnyt Sportin ensimmäistä maalia, kuten SM-liigan sivuilla seisoo? Eli olenko kännissä vai onko tilastovastaava Vaasassa vienyt mun mehut?
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Eihän Hattunen tehnyt Sportin ensimmäistä maalia, kuten SM-liigan sivuilla seisoo? Eli olenko kännissä vai onko tilastovastaava Vaasassa vienyt mun mehut?
Kyllä minäkin voisin vannoa omien kiveksien kautta, että Fleury ja Tessier tekivät sen verran töitä tuossa maalissa, että Tessierilla pitäisi olla tähän mennessä 0+2 ja Fleurylle kuuluisi tuo avausmaali.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Nyt pois se Andy sieltä, itse seuraan peliä livetulosten kautta, mutta ei hyvää päivää.
Haukut maalivahdin ja sitten vielä kehut, ettet edes katso peliä. Ei hyvää päivää.
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Surkealla jalalla Sport tänäänkin liikkeellä. Ei tietoakaan TPS-pelin munaravista.

Noniin ja 2-2. Turpaan tulee tätä menoa kovaa.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Avauserä Espoossa ohitse. IFK:n lievää hallintaa, Bluesilla pari ok paikkaa, mutta ei muuta.

Elkinsillä tänään jo tolppa ja yksi namumesta, mutta ei ole kelvannut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös