Ilves saisi osua jo ylivoimallakin...
Ok, hyvä.HPK Kannattajia paikalla joten eiköhän tänne ja Kannattajien SoMeen jotain tulospalveluu/analyysia saada.
No eihän tuossa totuuden nimessä mitään erikoista ollut. Rystyveto toki hyvä, mutta veskarin piikkiin täysin.Koivulalla vähän käsiä. Naminami.
No eihän tuossa totuuden nimessä mitään erikoista ollut. Rystyveto toki hyvä, mutta veskarin piikkiin täysin.
Ilveksen kaksi ensimmäistä maalia tulivat tilanteista, joissa Kerhon puolustus velttoili. Nikkilä ainakin pelasi todella pehmeästi, eikä tainnut tietää missä kiekko oli. Toisessa maalissa annetaan vastustajan tehdä mitä haluaa. Larmi imuroi. Kolmannelle maalille Larmi ei oikein voinut mitään kun oma puolustaja tekemässä maskia.Ilveksen maalit vielä paremmalla kuvalla:
Juha Koivisto Twitterissä: "#Ilves maalit tänään #HPK:ta vastaan. #Tampere #Hakametsä @ilveshockey @HCFHockey @smliiga https://t.co/oHIde4fAU8"
Mun mielestä toi kolmas ei kyllä tuu maskin takaa. Suoraan syötöstä kylläkin.Ilveksen kaksi ensimmäistä maalia tulivat tilanteista, joissa Kerhon puolustus velttoili. Nikkilä ainakin pelasi todella pehmeästi, eikä tainnut tietää missä kiekko oli. Toisessa maalissa annetaan vastustajan tehdä mitä haluaa. Larmi imuroi. Kolmannelle maalille Larmi ei oikein voinut mitään kun oma puolustaja tekemässä maskia.
Kyllä siinä joku Kerhon puolustajista mukavasti on edessä. Voi olla, ettei Larmi pystynyt seuraamaan kiekkoa tästä syystä.Mun mielestä toi kolmas ei kyllä tuu maskin takaa. Suoraan syötöstä kylläkin.
Laikauksen lähtiessä ei ole ketään edessä. (Videon voi pysäyttää kohtaan 1:48) Syöttölinjalla on kyllä maskia jonkin verran ja ei ehkä nähnyt syötön lähtevän heti kun se lähti. Mun mielestä hanskakäsi tippuu liikaa tuossa poikittaisliikkeessä, vaikka en olekaan mikään torjunta-asiantuntija.Kyllä siinä joku Kerhon puolustajista mukavasti on edessä. Voi olla, ettei Larmi pystynyt seuraamaan kiekkoa tästä syystä.
Hyvä veivi, kyllä, ja hyvä rystyveto. Ei nyt silti mitään kohahduttavaa. Elmeri Kaksonenkin on tehnyt jalkakynän liigapelissä. Ei tosin saanut edes laukausta muistaakseni siitä.Olihan tuo veivinä ihan hyvä ja maalintekijän maali. Normaalisti Ilveksen pelaaja olisi päätynyt tuosta nurkkaan pyörimään tai sutinut päin logoa.