Mä haluan se curling-selostajan!Minä en tykkää. On sinänsä aika neutraali, mutta menee samaan kastiin Simo Leinosen kanssa. Saa tylsäksi vaikka olympiafinaalin. Erittäin monotoninen selostaja.
Hieno dyykki Paraykolta
Mä haluan se curling-selostajan!
En tiedä millanen joukkue oli viime kisoissa, mutta 6-0 tuli kuokkaan Kanadalta puolivälierissä.Kyllähän Ruotsi työn varmaan hoitaa, mutta muistanko väärin että olisivat ennenkin hirmumiehistöllä vetäneet kisat aika vihkoon?
Miten muuten pelipaitojen väri päätetään MM-kisoissa?
Muistaakseni ei ollu kummoinen Ruotsin standardeilla.En tiedä millanen joukkue oli viime kisoissa, mutta 6-0 tuli kuokkaan Kanadalta puolivälierissä.
2012 kotikisoissaan (pelasivat siis alkulohkon Tukholmassa ja puolivälierän myös) voittivat muistaakseni alkulohkonsa, mutta tippuivat puolivälierässä Tshekille. Kova jengi oli kasassa silloin, joku n. 15 NHL-miestä taisi olla mukana.Kyllähän Ruotsi tuon varmaan hoitaa, mutta muistanko väärin että olisivat ennenkin hirmumiehistöllä vetäneet kisat aika vihkoon?
Kyllähän Ruotsi tuon varmaan hoitaa, mutta muistanko väärin että olisivat ennenkin hirmumiehistöllä vetäneet kisat aika vihkoon?