Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Hyvin Tuppurainen sulki Niemisen mailan kainalonsa sisään.
Taklauspäätös oli tehty jo aikaisemmin mahdotonta on siinä enää vauhtia ottaa pois, Roinetta kiinnosti kiekko liikaa.
Et ole tainnut koskaan pelata kiekkoa, kaukaa näki? Mitä selität? Tilanne oli todella nopea ja Roine kurkotti/kyykistyi viime tingassa, ei Seppälällä ollut mahdollisuuksia enään reagoida. Ikäväähän se on aina nähdä JYP-kasvatin loukkaantuvan, mutta Roine itse oli tuossa syyllinen lopputulokseen. Toivottavasti kuntoutuu nopeasti ja ilman aivovammoja selvitään
Jep, tuomari huomasi heti että taas pääsee esille kun viheltää :DHyvin Tuppurainen sulki Niemisen mailan kainalonsa sisään.
Vanhaa Louhivaaraa. Tietysti siinäkin mielessä, että ei maalia.
Et ole tainnut koskaan pelata kiekkoa, kaukaa näki? Mitä selität? Tilanne oli todella nopea ja Roine kurkotti/kyykistyi viime tingassa, ei Seppälällä ollut mahdollisuuksia enään reagoida. Ikäväähän se on aina nähdä JYP-kasvatin loukkaantuvan, mutta Roine itse oli tuossa syyllinen lopputulokseen. Toivottavasti kuntoutuu nopeasti ja ilman aivovammoja selvitään
Taklauspäätös oli tehty jo aikaisemmin mahdotonta on siinä enää vauhtia ottaa pois, Roinetta kiinnosti kiekko liikaa.
Taidettiin katsoa eri peliä. 5v5 pelissä JYP oli telineissä tänään ja Pelicans vei peliä. Rooballe ehkä kevyt jäähy, mutta itse antoi tuomarille mahdollisuuden viheltää.Rooban saama naurettava huitomisjäähy mailan nostamisesta ratkaisi voiton pelsuille. Ei ollut Ruusullakaan ihan paras päivä. Pelillisesti JYP vei ja pelsut joitui rikkoa, siksi jäähyjä. Ylivoimaonnistumiset lämmittää, samoin Malisen maali. Roineelle paranemisia.
Esim. jättää taklaamatta!Päähän osui kieltämättä, mutta mitä taklaaja voi enää tuossa tehdä, kun on jo päättänyt taklata? Roineen pää oli Seppälän perseen korkeudella.
Ei taida fysiikka ja sen lainalaisuudet olla vahvimpia osa-alueitasi?Esim. jättää taklaamatta!
Eikä näköjään luetun ymmärtäminenkään. Voitko selittää?Ei taida fysiikka ja sen lainalaisuudet olla vahvimpia osa-alueitasi?