Muistaakseni itse mussutin samasta asiasta, kun KooKoo kävi Helsingissä. Silloin sain kuulla, että optikolle pitää mennä, jos tuo tuottaa ongelmia.Sä varmaan tykkäisit kun pata tulisi Nordikselle vetämään punaisilla.
Nyt voi itkeä lisää.Älä nyt Rokeri oo typerä. Oot yleensä hyvä äijä täällä. 1-1 ja kaik hyvin.
Ilves-Lukko. Ilveksen tahtiin mennään. Ei maaleja kuitenkaan vielä.
Ok, sovitaan näin. Menee siis fifty/fity?
No heti oijjoijoijoijoijoin jälkeen.Komean yv-maalin maalin järkkäs IFK. On kyllä maailman ärsyttävin tuo teidän "maalilaulu" omaan korvaan
Just joo. Varmasti olisi voinut pelata tilanteen paremmin, mutta eihän tuolta maaleja pitäisi tehdä. Aina keksii joku jonkun selityksen Bernardin puolesta.Täysin Tuohilammen maali. Olisi voinut pitää jalkansa edessä, eikä tehdä tuollaista kaverivetos molarille, että vetää jalknsq kiekon edestä pois.
Ässät pelaa aivan saatanan huonosti. Kotkaniemelle kenkää?
No heti oijjoijoijoijoijoin jälkeen.
Sanoo oijoijoijoi -joukueen mies ;)Komean yv-maalin maalin järkkäs IFK. On kyllä maailman ärsyttävin tuo teidän "maalilaulu" omaan korvaan
Mun mielestä se on musiikkia korville.No heti oijjoijoijoijoijoin jälkeen.
Mun mielestä näytti siltä että se maila kyllä filmasi.Tyhmä jäähy Thorelilta, nykypäivänä mailaa ei kannata huitoa vaan nostaa.
Ässät tulee kotonaan aina kovaa päälle ja se pitää kestää yms.. näin totesi mm. Pitkänen ennen peliä haastiksessa. Etenkin se eka kymppi, se on ihan jumalattoman paha paikka vastustajalle, kuin ihmeen kaupalla KooKoo selvisi tuosta Järkkärin uskomattomalla pelillä.
Ei näitä sääntökirjan mukaan vihelletäMun mielestä näytti siltä että se maila kyllä filmasi.
Nää on näitä mielipiteitä jotka taitaa mennä vähän lempijoukkueen mukaan ;)Sanoo oijoijoijoi -joukueen mies ;)
Hyvin opittu.Ei näitä sääntökirjan mukaan vihelletä