Samaa mieltä. Vituttaa kuunnella sitä. Pilaa pelit noilla kommenteilla.On toi Niinimaa vaan raivostuttava kommentaattori. "niin kyllä se niin on, että tota noin, rajamäki tai siis tota noin niin, kärpät sai sen maalin tähän alkuun tota niin, tota noin nii"
Hyvä asenne.Onnea Kärpille pisteistä. :D
Näinhän se taisi mennä..Kunhan nyt antaa vähän etumatkaa, saa nähdä että riittääkö kolme maalia tasapeliin.
Näin on, eipä paljoon vakuuta jos omista ei päästä pois ja Rajaniemi pomputtelee kiekkoa aika paljon. Kyllä mä pelin loppuun asti katson ja ei taida mun mielipide jengin pelaamiseen vaikuttaa. Tämä on vaan veikkaus ja tästä syystä kokeilin tolla hymiöllä sitä osoittaa.Hyvä asenne.
Intoo enemmän kuin ällii..Ei tuosta JYP-SAIPA ottelusta ainakaan vauhtia puutu.
Ja kakkosen.Pelicans ihan liemessä tuon Kärppien kolmosen kanssa.
Mä tiesin.Pelkonahan tässä on toki vahvasti sekin, että Kärpät ei nyt kaikesta huolimatta saa sitä tasoitusta tehtyä ja Pelsu tekee sitten jostain puolittaisesta paikasta 2-4.
Tätä mä haluan nähdä lisää. Niittejä, rajua ja nopeaa peliä toisesta päädystä toiseen - eikä mitään muniinpuhaltelua. Ja en taida olla ainoa samaa mieltä oleva?Ohhoh, JYP näyttää fyysistä peliä - kelpaa!
Kyllä mun mielestä meni ihan hyvin toi vihellys. Maalin edessä kun molemmat kädet siellä hyökkääjän remeleissä kinni ja kampeat jätkän alas niin helposti tulee jäähyä.No nyt tuli vähän helppo jäähy. Mutta Jyp on hyvä. Ja yllättävän fyysinen.