To 17.9.2015 Otteluseuranta (Liiga)

  • 20 476
  • 214

EMS78

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Toivottavasti Saipa ei saa enää yhtään jäähyä tässä pelissä. JYPin yv-peli on sieltä ja syvältä.
 

Ikaros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern Münich, Pelicans, NHL, 49's ja Lorna Shore
Hyvä asenne.
Näin on, eipä paljoon vakuuta jos omista ei päästä pois ja Rajaniemi pomputtelee kiekkoa aika paljon. Kyllä mä pelin loppuun asti katson ja ei taida mun mielipide jengin pelaamiseen vaikuttaa. Tämä on vaan veikkaus ja tästä syystä kokeilin tolla hymiöllä sitä osoittaa.
 

Cornelius

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jyp pelaa kyllä hyvin, voittaa laitapelit ja on nopeampi kuin SaiPa. Noissa kun SaiPan voittaa, niin on pisteissä vahvasti kiinni. Ei tule SaiPan hyökkäämisestä mitään.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Pelicans ihan liemessä tuon Kärppien kolmosen kanssa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Pelkonahan tässä on toki vahvasti sekin, että Kärpät ei nyt kaikesta huolimatta saa sitä tasoitusta tehtyä ja Pelsu tekee sitten jostain puolittaisesta paikasta 2-4.

Ja eihän se kaukana ollut.
 

Voltti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Pikkusen tuntuis olevan bensa lopussa pelikaanilla. Vähänkään pitempi vaihto, niin jo on piimät pohkeessa ja sitte onkin kohta kiisselit housussa.
 

Ikaros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern Münich, Pelicans, NHL, 49's ja Lorna Shore
Kyllähän tosta ois äsken pitänyt saada! Hyvä oli paikka, mutta ei niin ei! Se verran pakko sanoa, että mukavan energistä peliä on ollut tänään.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Ajoittain kyllä nuo Aittokallion peliin osallistumiset pelotttaa.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Toisen erän eka kymppi ihan yhtä maalia mutta nyt on Pelsutkin saaneet paikkoja ja Lassen 2-4.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Ohhoh, JYP näyttää fyysistä peliä - kelpaa!
Tätä mä haluan nähdä lisää. Niittejä, rajua ja nopeaa peliä toisesta päädystä toiseen - eikä mitään muniinpuhaltelua. Ja en taida olla ainoa samaa mieltä oleva?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös