Ja itse muistan erittäin monta Tappara-fania, jotka valittivat Zapolskin filmauksesta. :--DMuistan minäkin tällaisia viestejä Kärppä-faneilta. En muista millään nimimerkkejä, mutta luulisi arvostusta löytyvän Jormakalle niiltä samoilta tyypeiltä.
Ja itse muistan erittäin monta Tappara-fania, jotka valittivat Zapolskin filmauksesta. :--DMuistan minäkin tällaisia viestejä Kärppä-faneilta. En muista millään nimimerkkejä, mutta luulisi arvostusta löytyvän Jormakalle niiltä samoilta tyypeiltä.
Ihan sama, kaksi minuuttia ei ollut väärä tuomio. Ymmärtääkö sitä Oulussa kukaan?
Jos sanoo, että voisi käydä vääntämässä nenän niskaan ei tarkoita mitään kuolemaa :D . Anteeksi jos ilmaisin asian niin, että ymmärsit väärin. Eli toisinsanoen hanskapesua naamaan ja mahdollisesti vähän luuvitosta. Tahallisia vahingoittamisia en toivo ikinä!
Huutonaurua teille näädille. Ootte kyllä uskomattoman puusilmäisiä faneja. Onneksi pytty ei tuu sinne päin.
Ja itse muistan erittäin monta Tappara-fania, jotka valittivat Zapolskin filmauksesta. :--D
Uskotteko kotona, että minä sanon tämän, mutta Rynnäs pelaa loput finaalipelit. Sitä en tiedä, että ratkaiseeko se mitään. Karhunen on ollut loistava, mutta kun Rynnäs on parhaimmillaan parempi. Tätä mieltä olen ollut koko kauden. Allekirjoituksestani huolimatta. Toivottavasti Rynnäs on nyt parhaimmillaan.
Juu, näille on puolueettomana mukava naureskella kun omia puolustetaan puusilmäisesti.Ja itse muistan erittäin monta Tappara-fania, jotka valittivat Zapolskin filmauksesta. :--D
Kaksi minuuttia estämisestä. Mikä siinä on väärin tai meni väärin? Kerro ihan omin sanoin.
No mutku kiekotontakin pitäisi saada taklata. Joo, eri lajissa ehkä. Ulosajokin sopisi kuvaan, loppuisi se kiekottomien taklaaminen.
Yrittikö kärppäpelaaja edes väistää?
Mielestäni Lukko voitti Kärpät samoin lukemin loppukaudesta.
No jos vielä takerrutaan, niin Metsolan filmin takia Lukon maali hylättiin (luisteli Ahtolaa päin ja Ahtola oli maalivahdin alueen ulkopuolella). Lisäksi Green osui selvästi kontaktissaan Zapolskiin joka oli maalivahdin alueella. Siitähän olisi kuulunut tulla jäähy, ilman Zapolskin filmaustakin.Ja Metsolan filmauksesta = kaikki valittaa filmauksesta :D
No jos vielä takerrutaan, niin Metsolan filmin takia Lukon maali hylättiin (luisteli Ahtolaa päin ja Ahtola oli maalivahdin alueen ulkopuolella). Lisäksi Green osui selvästi kontaktissaan Zapolskiin joka oli maalivahdin alueella. Siitähän olisi kuulunut tulla jäähy, ilman Zapolskin filmaustakin.
Mutta sehän on ihan sama, että miten häviää. Tämä on vai yksi peli. Ei ole jargonia tämä. Ei ole ollut yksikään maali maalivahdin vika. Ei sen kummemmin kenenkään vika. Näitä joskus tulee. Hyvä haaste!Ei voi kuin ihailla Tapparan peliä ja varsinkin tuota järjettömän hienoa ylivoimaa.
Ei vaan 2-1 oli lopputulos Lukolle. Eikä Kärppien maaliakaan tehty edes omiin.
Sorry OT.
Joo vaikka näin. Ei vaan meinaa hermo kestää, kun näiden Kärppä-fanien värilasiteho tuntuu olevan tehoa 15 tms. On olemassa asiallisia ja fiksuja lätkäfaneja ja sitten on nämä kärppäläiset. Vaikka fanittaa kovaa, niin vähän pitäs olla objektiivisuutta.
Kärpät siirtyi syksyn formaattiin Maxwellin kentällisessä: Kähkönen Pirneksen kentällisen peliä hidastamaan ja Aaltonen kurvailemaan turhakkeena Humlin ja Maxwellin kanssa.
Ei taida toimia tänään.
Parashan ois, että noista filmauksista ruvettais antamaan pelikieltoa. Tosin on aika mahdotonta sanoa, mikä on filmausta ja mikä ei.Pointtina oli enemmän se että kaikki valittaa filmauksesta, joukkueesta riippumatta.