No jotain Villen pelaamisesta kertoo jo sekin, että hänellä on yhtä paljon jäähyminuutteja tässä vaiheessa kuin viime kaudella yhteensä.
Jos ihan tarkkaan tilastoja viilataan, niin taitaa olla enemmän jäähyjä kuin viime kaudella yhteensä. Näin ainakin J-P Jalo sanoi Urholla.
Pikkuveli voitti isoveljen ja myös valmentajista oppipoika Marjamäki nokitti nyt mentorinsa Matikaisen. Ilmeisesti valmentajat ovat edelleen hyviä kavereita keskenään, koska mitään isompia myllyjä ei nähty, vaikka näiden joukkueiden kesken aiemmilla kausilla on yleensä aina joku lähtenyt suihkuun ennen aikoja.
"V*ttu nyt ette tappele, kun siellä on mun kaveri valmentamassa..."
Itse peli oli ihan viihdyttävää seurata. Ilmaveivimaali nähtiin toiseltakin Granlundilta ja on ne kyllä pirun taitavia molemmat. Nyt vaan Tamin ääntä tähän...klassinen tilanne, tasoitus ja maalin jälkeinen vaihto, Blues kuittaa heti. Kuten Ika Lehkonen hyvin telkkarissa sanoi, niin siinä kyllä tuli IFK:n koko kentälliselle karmea virhe. Mutta näitä tapahtuu välillä.
Lopussa IFK painoi ihan hyvin ja tietysti kuudellakin pelaajalla, mutta Koivisto on nyt liekeissä. Ihan hyvin minun mielestäni pelasi myös Norjakin IFK:n maalilla, Mestis tuo kuitenkin hyvää kokemusta, tässä nähtiin se taas.
Hieman ihmettelin espoolaisyleisön kovaa vihellystä aina kun Mikke Granlundilla oli kiekko (eli itse asiassa pirun usein...). Johtuuko vaan siitä, että on niin taitava pelaaja?! Eihän tässä pelissä nyt tapahtunut kuitenkaan mitään sellaista, että Mikke olisi sikaillut tai filmannut, kuten esim. Zaborsky eilen Jokerit-pelissä