Ai sitä valituksen määrää kun näädille tehdään moinen. Varsinkin jos se on sir markun lanseeraama kahvaraEi pysy Kuparlla lavassa.
Etovaa kun tulee maali. Nam.
Näädille? Kuka sen on lanseerannut?Ai sitä valituksen määrää kun näädille tehdään moinen. Varsinkin jos se on sir markun lanseeraama kahvara
Taidat puhua siitä, minkä minä pistin lokeroon "filmaus".Hauskasti Tuomarit jättää Turuselle selvän jäähyn viheltämättä ja sitten heti heppoinen jäähy Denisoville.
Liigan hitain vs. Liigan nopein?Ei pysy Santala Danforthin vauhdissa ja ottaa jäähyn. Lukolle 5v3 yv
Jep. Turunen veti komeasti SaiPa-pakin jalat alta, kun peli oli kääntynyt jo toiseen suuntaan.Hauskasti Tuomarit jättää Turuselle selvän jäähyn viheltämättä ja sitten heti heppoinen jäähy Denisoville.
Minä varmaan juuriNäädille? Kuka sen on lanseerannut?
Soitteleekohan ne niille Nelosen ennustajaeukoille kysyäkseen? koska Tilannehuoneeseen ne ei ainakaan soita kaudella tehtyjen päätösten perusteellaHämeenlinnassa ollaan maalin äärellä. Puhelimessa kysellään, 1-0 vai ei?
No, koitetaan kestää parinkymmenen pinnan sarjajohdossa. Se helpottaa ja 3-0, mikä meni nyt väärin?Minä varmaan juuri